Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

Pande

Joo. Jotenkin hassu kun maksanut aika paljon enemmän kuin tavallinen ja ulkonäkö ehkä jotenkin kökön ja omatekoisen näköinen mielestäni eikä mitenkään sellainen että olisi arvokkaampi ja komeampi kuin vakio.

Pertti K

Mää mietin panssarointia kun olevinaan huulilasi on aika pienen näköinen.

Pande

Toi on siis 760 Executive. Joskus katsoin hinnatkin vanhoista lehdistä, ei se nyt uutena ihan ufohintainen ole ollut mutta kuitenkin reippaasti kalliimpi kuin tavallinen. Myöhempi vastaava S90 Royal on mielestäni tuohon nähden huomattavasti tyylikkäämmän näköinen.

palontie


Pertti K


palontie

Gyl maar eilen olttiin toi noi.

Pande

Lainaus käyttäjältä: Antti - 19 kesäkuu, 2025, 20:18Onko tossa edes akseliväli sen pidempi kuin tavallisessa?
Kyllä se 150 mm pidempi on, takaoven kohdalta. Ja sitten hassu juttu että ainakin mun nähdäkseni katto on eri mallinen, vähän korkeampi. Tollanen esitekuva löytyi netistä missä on hyvä sivuprofiilikuva. Tavallisen akseliväli on 2770 mm ja tässä 2920 mm.


Kalu

No tää on kolmen vuaden takaa


isalmela


Gary Grand

Päivän autokuva eiliseltä aamupäivältä.


Gary Grand

Ja päivän autokuva eilisillalta.



Sopisi kyllä kauniisiin naisiinkin. :P

Pande

Lainaus käyttäjältä: Antti - 21 kesäkuu, 2025, 20:13Lauantain Lamborghini!

Montako laitetaan ja minkä mallisia?  :)











Marklin

Sama peli pari vuotta sitten Kokkolan näyttelyn parkkiksella:

Marklin


FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 21 kesäkuu, 2025, 20:27

Countach.

Ainoa oikea Lamborghini ainakin ulkonäöllisesti.  O0