Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

SauliK


Ismoskosmos

Lainaus käyttäjältä: Antti - 24 kesäkuu, 2025, 19:26Tiistain T-Birdi


Minä jotta joku on pölliny minun Peekolomosen, van tuohan on kaks ovinen. ;)

Zuinula

Vanha brittikulkine poikkesi Farmilla:



Oli siinä pari henkilöä kyydissä

isalmela

Haaparannan jenkkiautonäyttelyssä on taas ihan hulluna autoja ja väkeä. Heikkoa ku ei oo yhtään 1961 Senecaa. Imperial kuva on Pertille




Marklin

Sunnuntain Sumpit:
 



 

 


Pertti K

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 12 heinäkuu, 2025, 13:59Haaparannan jenkkiautonäyttelyssä on taas ihan hulluna autoja ja väkeä. Heikkoa ku ei oo yhtään 1961 Senecaa. Imperial kuva on Pertille




Kiitos! Eipä oo kyllä ollut käymissäni tapahtumissa yhtään -49 Oldsia, -70 Impperialia tai minkään vuosimallin Typhoonia muita kuin minun. SM Sitikkaa joskus haaveilin mutku pari v sitten oli 4 kpl CMS:ssa niin enhän mää semmosta tusina-autoa.

Pertti K

Eiku heti joutuu korjata, ajettiinhan me toisen -49 Luiskis-Oldsin kanssa peräkkäin vappucruisingissakin. Ja oon sitä nähny sittemmin näyttelyissäkin.

Pande

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 13 heinäkuu, 2025, 11:19Sunnuntain Sumpit







Nämä seuraavat kaksi ovat siitä hyviä, että kuvat voi postata monenkin eri teeman alle kun samasta autosta löytyy neljän eri automerkin nimet.  :))




Marklin

Lainaus käyttäjältä: Zuinula - 12 heinäkuu, 2025, 13:17Vanha brittikulkine poikkesi Farmilla:

Tästäpä iskeytyikin imuriin päivän teemaksi maanantain MG:t:
 

 

 

 


Pande


WBBC

Tuollaisia MG-sportteja sai myös Roverin V8 -koneella.

Pande

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 14 heinäkuu, 2025, 16:49Tuollaisia MG-sportteja sai myös Roverin V8 -koneella.
Joo mutta jostakin syystä ei avomallisia, vaan ainoastaan isolla takaluukulla olevaa MGB GT -mallia, tuollaisia kuin Marklinin kuvissa alimpana oleva valkoinen. Sittenhän oli myös lyhyen aikaa valmistettu MGC kutoskoneella, sitä tehtiin molempina korimalleina.

Tuosta JPK-64 -kilpisestä joka on sekä mun että Marklinin kuvissa on uudessa Klassikot-lehdessä artikkeli. Samoja juttuja siinä kerrotaan kuin omistaja/entisöijä kertoili auton luona kolmisen vuotta sitten kun tuonkin kuvan otin, että nuorehko kaveri osti tuon ilman minkäänlaista autoharrastustaustaa ja entisöi erittäin hienoksi. Esimerkiksi auton kaikki ruuvit ovat alkuperäisiä uudelleen pintakäsiteltyinä. Tosin on ammatiltaan kultaseppä että jonkunlaiset kädentaidot oli jo olemassa ennen puuhaan ryhtymistä.

leivonharri

Tiistain Talbotteja odotellessa.

Kodez


Kävin kuvailemassa uutta käyttistä

Pande

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 14 heinäkuu, 2025, 18:30Tiistain Talbotteja







Pari vuotta sitten pyydettiin katsomaan Maan Auton entisen asentajan jäämistöä että olisiko siellä mitään arvokasta, eipä siellä oikein ollut kuin loppuunkäytettyjä työkaluja, no pylväsporakoneelle ja joillekin muille löytyi tarvitsija. Mutta yhdessä työkalulaatikossa mikä oli selvästi korjaamolta tuotu oli tuollainen tarra, piti ottaa kuva.