Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

Marklin

Talpottihan se oli eilen Ahvenistollakin Hälläpyörämarkkinoita mainostamassa:

WBBC

Ottasin mielelläni talliin tuollaisen 1971 mallisen MGB GT V8 -pikkuauton.
Varmasti ihan mukavasti kulkee noin kevyt auto tuolla koneella.
Vihreä tai keltainen olisi aika makee.

Gary Grand

Mä ottaisin mielelläni vaikka tuon kuntoisen Horizoninkin.. :P

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 16 heinäkuu, 2025, 12:08Mä ottaisin mielelläni vaikka tuon kuntoisen Horizoninkin.. :P
Tuollaisesta pitäis melkein tehdä Goes Like Hell -tribuutti jollain modernilla (ei ecoboost) turbokoneella. Miks ne uuskaupunkilaiset aina kuulosti niinku olis sepelikuormaa kaadettu peltiastiaan?

Rane 66

Eikös Shelby tehny jotain Tehomallin horiskontteja?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 16 heinäkuu, 2025, 13:19Tuollaisesta pitäis melkein tehdä Goes Like Hell -tribuutti jollain modernilla (ei ecoboost) turbokoneella. Miks ne uuskaupunkilaiset aina kuulosti niinku olis sepelikuormaa kaadettu peltiastiaan?
Ei ne kaikki..
Exän tädin miehellä oli 1.3 horisontti joka kävi nätisti.

Oli jonkun aiemman omistajan (lentokonemekaanikon) tekemä konepoka siihen.. :rotfl: Tainnut kaveri vähän hieroa toleransseja hommaa tehdessään. :rotfl:

Gary Grand

Oma suosikki Pieksämäellä.
1950 Roadhamsteri..





Mä tarviin 1950-53 etupuskurin!! :iwantit:  :drool:

Pertti K

Oldsin perän ja Buickin keulan kun yhistäis niin olis jo ihan kiva.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 19 heinäkuu, 2025, 22:27Oldsin perän ja Buickin keulan kun yhistäis niin olis jo ihan kiva.
Kieltämättä, Oldsissa on nätimpi takalisto kuin Buickissa.. :P

palontie

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 19 heinäkuu, 2025, 19:56Oma suosikki Pieksämäellä.
1950 Roadhamsteri..





Mä tarviin 1950-53 etupuskurin!! :iwantit:  :drool:


Ootko kysynyt Motonetistä?

Pertti K

^Tossa on rekkarikin valmiina.

FuryIII 71

Kaveri oli perjantaina heurekalla ottanut pari fotoa tästä maanteiden kauh...kaunistuksesta. ;D




1320

Pari viikkoa sitten kun lähdettiin nimimerkki @WC kanssa Ruotsin Street Weekille, ajeltiin lauantaina Västerås Summer Meetin kautta. Kelihän oli lauantaina kokolailla surkea, vettä sateli vähän väliä ja se näkyi kaluston määrässä, Västeråsin kentällä ei nimittäin kovinkaan paljoa kalustoa ollut. Swappialueella tehtiin kuitenkin ihan hyviä löytöjä, joten kannatti käydä.

Aamupäivällä poikettiin Skultunassa, jossa oli CKOS:n Lead Parking, eli kokoontuminen perinteiseen tyyliin rakennetuille Rodeille ja Customeille. Hienoa kalustoa oli paikalla, mutta enemmänkin autoja olisi mahtunut, hienolla kelillä paikka olisi ollut aivan turvoksissa.

Skultunasta ajeltiin takaisin Västeråsin kentälle, mutta sieltä oli ne vähätkin autot lähteneet, joten mekin jatkettiin sitten cruisailemaan keskustaan ennenkun illalla suunnattiin Impalan nokka kohti Mantorpia ja Street Weekin alkua.

Västerås Summer Meet 5.7.2025









Ja tuossa myös kuvia Lead Parkingin puolelta: CKOS Lead Parking, Skultuna 5.7.2025








Mija


Mija