Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

isalmela

Testaan kuvan jakoa
.

<a href='https://postimg.cc/JsqZM0Zq'; target='_blank'><img src='https://i.postimg.cc/JsqZM0Zq/IMG-20250725-WA0000.jpg'; border='0' alt='IMG-20250725-WA0000'/></a>

tamrokki


leivonharri

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 25 heinäkuu, 2025, 09:28Testaan kuvan jakoa
.

<a href='https://postimg.cc/JsqZM0Zq'; target='_blank'><img src='https://i.postimg.cc/JsqZM0Zq/IMG-20250725-WA0000.jpg'; border='0' alt='IMG-20250725-WA0000'/></a>
Vähän huonosti onnistui. Pittää olla ne "img" -merkit alussa ja lopussa.

isalmela

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 25 heinäkuu, 2025, 09:59Vähän huonosti onnistui. Pittää olla ne "img" -merkit alussa ja lopussa.

[IMG-20250725-WA0000.jpg](https://postimg.cc/JsqZM0Zq)

Ei tule perkelettääkään. Mikä se piti valita?

Pande

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 25 heinäkuu, 2025, 11:02[IMG-20250725-WA0000.jpg]http://(https://postimg.cc/JsqZM0Zq)

Ei tule perkelettääkään. Mikä se piti valita?

Hieno kuva!



(minä ihan kuvan päällä hiiren oikealla näppäimellä avautuvasta valikosta otin että kopioi kuvan osoite ja pistin img:den sisään, muitakin tapoja varmasti on)

WBBC

Mielestäni erittäin kaunis RR.

isalmela

Tulipa heikko kuva vaikka oli komeita kohteita


Pande

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 25 heinäkuu, 2025, 16:36Mielestäni erittäin kaunis RR.
Samaa mieltä. Tuollaisesta umpi-Cornichesta löytyi omista arkistoista kuvat:





Avonaista vastaavaahan tehtiin aika paljon pidempään kuin tuota umpimallia.

WBBC

Lainaus käyttäjältä: Pande - 25 heinäkuu, 2025, 20:00Samaa mieltä. Tuollaisesta umpi-Cornichesta löytyi omista arkistoista kuvat:





Avonaista vastaavaahan tehtiin aika paljon pidempään kuin tuota umpimallia.

Monet autot ovat umpimallina paremman näköisiä kuin avomalli. Ja toki myös toisinpäin, esim Jagge E-Type on paremman näköinen avomallina. Kun taas esim Dodge Challenger tai Cuda on mun mielestä parempi umpiversiona.

Pertti K

Ee-tyyppi onkin yks harvoja jossa menee noin. Eikä välttämättä siksi että avo olis erityisen hyvän näköinen...

palontie

On juuri myös noissa Calleissa ja Cudissa,oikeestaan suurimassa osissa automalleja.E-type siitä ei saa hyvännäköistä tekemälläkään.

isalmela

Aamuajelulla Kiimingissä


leivonharri


isalmela

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 27 heinäkuu, 2025, 10:45Kuinkas Dodgeilu sujuu?
On se alkanut sujumaan! Rättirenkaat täryyttää kylmänä aina muutaman kilometrin ja kytkinpolkimelta lähtevä metallitanko pitää perkeleellistä resonanssipärinää.  Muutenhan tämä on hienoa hommaa. Pitää ängetä jotain purkkaa tuonne kytkintankoon ja antaa hanaa  >:D

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 26 heinäkuu, 2025, 17:57Ee-tyyppi onkin yks harvoja jossa menee noin. Eikä välttämättä siksi että avo olis erityisen hyvän näköinen...
Ommuuten 9-3 Saapikaskin avona paremman näköinen kuin kovakattoisena. Riippuu kyllä vähän värityksestä, mutta tuolla säilötallilla on keltainen mustalla katolla niin ai että  :drool: