Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 27 heinäkuu, 2025, 21:23Ommuuten 9-3 Saapikaskin avona paremman näköinen kuin kovakattoisena. Riippuu kyllä vähän värityksestä, mutta tuolla säilötallilla on keltainen mustalla katolla niin ai että  :drool:
Punainen samoin.
Oikeastaan vaikea kuvitella sitä koppaa minkään värisenä ettei olisi nätimpi avona.. :))

Mija


Mija


Gary Grand


Mija


isalmela


Pertti K

Hieno satiinipinta.  :+1:

Mija


WBBC

Aika hieno nykyautoksi tämä uusi Cadillac.

palontie

Heraldista otettu muotoja.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 10 elokuu, 2025, 13:26Aika hieno nykyautoksi tämä uusi Cadillac.

Vähän niinku joku olis rutannut kahvikupin.

Pertti K


pantera

Eikai toi käddy tut tuotantoon tommosena?

Elmiraj oli kans hieno konsepti, mutta vain tylsät auton menee tuotantoon saakka


sössö

Lainaus käyttäjältä: pantera - 10 elokuu, 2025, 21:15Elmiraj oli kans hieno konsepti, mutta vain tylsät auton menee tuotantoon saakka
Taitaa olla ollu amerikkalaisten vitsaus aika pitkään. Kyllä toi överiyys on ollu jenkkien brändi autoissa millä maineensa on tehny ja mitä kovin dilutoivat pyrkimällä johonki wannabee koreankoppeihin.

Mija