Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Aamulenkiltä pururadan varrelta.


palontie

Olitko leikkimässä?

Pertti K

En ku lenkkimässä.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 25 elokuu, 2025, 11:32Aamulenkiltä pururadan varrelta.


Metsäautoharrastus on parempi aloittaa ajoissa.

Marklin

Bongausketjun inspiroimana pari 928:a...
 




Pande



No tuolla yksi piilottelee taaempana.


Marklin

Perjantai-illan iloksi lisää Possuja:
 

 

 

 

 





 




Camino79

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 29 elokuu, 2025, 20:46Perjantai-illan iloksi lisää Possuja:
 

 

 

 

 





 





En mä vieläkään ymmärrä mikä noissa kiehtoo ulkonäöllisesti  :o

Viilattua 911:sta oon päässy ajamaan ja onhan se kuin hansikas käteen, mutta helvettiäkö sen tarvii olla ruma kuin perkele  :))

Pande

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 29 elokuu, 2025, 20:46Perjantai-illan iloksi lisää Possuja

Ruostumattomasta pellistä tehty testiyksilö. 150 tkm ajettu tutkittaessa sään vaikutusta rst-pintoihin.



Varhaisen pään tuote.



Kalevi Häkkisen vanha.



Siitä mieleistä yksilöä valitsemaan.


Kalu

Lainaus käyttäjältä: Pande - 29 elokuu, 2025, 21:00Ruostumattomasta pellistä tehty testiyksilö. 150 tkm ajettu tutkittaessa sään vaikutusta rst-pintoihin.




Empä yllättäen tuommoisestakaan ole kuullut. Mitähän muita peltiautoja on protona tehty rosterista vielä näiden lisäks?


Marklin

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 29 elokuu, 2025, 20:58En mä vieläkään ymmärrä mikä noissa kiehtoo ulkonäöllisesti  :o

Viilattua 911:sta oon päässy ajamaan ja onhan se kuin hansikas käteen, mutta helvettiäkö sen tarvii olla ruma kuin perkele  :))


Makuasia sanoi koira, kun muniansa nuoli...  tai jotain sinne päin.
Omakohtaisesti jos olisi pakko omistaa saksalainen auto, niin päätyisin epäilemättä Porscheen. Tämä tietty teoreettista tuumiskelua, koska mallista riippuen hankintahinnan kokoon saaminen on tietty ihan oma lukunsa..
Muutama kuvatuskin vielä:
 

 

 




Pertti K

5400 Nettiauton halvin katsastettu niin eiku pulloja keräämään. Semmonen käsitys on itselläkin että luotettavimmasta päästä sakemanneja olis noin keskimäärin.

stonesour-094

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 29 elokuu, 2025, 20:46Perjantai-illan iloksi lisää Possuja:
 

 

 

 

 





 




On sitten aika kiihkeä menemään tuo mustapohjaisilla kilvillä oleva rwb possu.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 29 elokuu, 2025, 22:02Omakohtaisesti jos olisi pakko omistaa saksalainen auto, niin päätyisin epäilemättä Porscheen. Tämä tietty teoreettista tuumiskelua, koska mallista riippuen hankintahinnan kokoon saaminen on tietty ihan oma lukunsa..
Niin ja ajaminen. Lapsena olen ollu kerran pari 911 porssen kyydissä. Alusta on kivikova ja ihan hirveetä rytyytystä matkanteko sillä jo silloin. Kelataan 20-25 vuotta tiestön korjausvelkaa eteenpäin nykyaikaan, niin aika ÄIJÄÄ olisi edes ajatuksen tasolla ajella nykyteillä porssella.

Paree vaan keskittyä keinuviin jättilaivoihin ja kun sitte tulee uus nokia, nannaa taivaasta ja tiestö kunnostetaan niin ajellaa sitte porssella. Tykkään noista pitkäperäsistä porsseista kyllä ja mitä enemmän 80- luvun kuluessa lätkittiin kaikkea spoileria, diffuusoria ja levikettä niin sitä parempaa tuli (esim. 930) 8) 356 ja se james dean malli ei kinosta. James dean malli ollu aina sikahintanen, 356kin varmaan nykysin lie.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 29 elokuu, 2025, 22:455400 Nettiauton halvin katsastettu niin eiku pulloja keräämään. Semmonen käsitys on itselläkin että luotettavimmasta päästä sakemanneja olis noin keskimäärin.
924 vapari ::) siinä on vauhdin hurmaa. Tommosellakin muuten olen joskus varmaan ajanu kun huoltanu ainakin olen, ei varmaa ollu niin mieleenjäävä kokemus.