Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 29 elokuu, 2025, 22:455400 Nettiauton halvin katsastettu niin eiku pulloja keräämään. Semmonen käsitys on itselläkin että luotettavimmasta päästä sakemanneja olis noin keskimäärin.
Lainaus käyttäjältä: sössö - 30 elokuu, 2025, 04:55924 vapari ::) siinä on vauhdin hurmaa. Tommosellakin muuten olen joskus varmaan ajanu kun huoltanu ainakin olen, ei varmaa ollu niin mieleenjäävä kokemus.
Tuollainen "halpis" 924 tai 944 olis kiva projekti. Kukaan ei pidä minään -> edullinen aihio. Kukaan ei pahastu vaikka sen raiskaisi, eikä arvo putoaisi moisesta. Kukaan ei myöskään kuvittele että tuollainen liikkuisi ripeämmin..

Lässytys ja jalkaa konehuoneeseen.. :driving:  :iwantit:

Marklin

Tuosta pari kuvaa nostattamaan mielikuvitusta lentoon...
 

 

 


palontie

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 30 elokuu, 2025, 07:41Tuollainen "halpis" 924 tai 944 olis kiva projekti. Kukaan ei pidä minään -> edullinen aihio. Kukaan ei pahastu vaikka sen raiskaisi, eikä arvo putoaisi moisesta. Kukaan ei myöskään kuvittele että tuollainen liikkuisi ripeämmin..

Lässytys ja jalkaa konehuoneeseen.. :driving:  :iwantit:


Suotavaa oli että ne raiskais.

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 30 elokuu, 2025, 10:19Tuosta pari kuvaa nostattamaan mielikuvitusta lentoon...
 

 

 


Tää on (porscheksi) ulkoasultaan aika karun näköinen, mutta kulkupuoli taitaa olla muutaman numeron parempi kuin tehtaan jäljiltä... Omistajaa/rakentajaakin on joskus tullut hiukan jututettua, vaikka kyseessä ei missään nimessä ole omaa sydäntä lähellä oleva laite. Tekniikkavalinta ja sen toimivuus kuitenkin aiheuttaa sen, että on vähintäänkin hatun noston arvoinen suoritus :+1:

Zuinula

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 29 elokuu, 2025, 21:49Empä yllättäen tuommoisestakaan ole kuullut. Mitähän muita peltiautoja on protona tehty rosterista vielä näiden lisäks?



Museon tekstin mukaan nämä eivät olleet varsinaisesti pelkästään protoja?



Clevelandissa noita oli näytillä:



Marklin

Torstain traktorit:


 

 

 


Gary Grand

Keskiviikon Kustomaihio..



@Camino79 lle jo puhelimessa selitin miten onnettoman lyhyt tuo isokoppaisen Caminon akseliväli on.. :rotfl:
Buickissa on puolisen metriä pitempi.. :fakjuu:

On tuo järkyttävän iso laitos.. :iiiiik:

stana

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 04 syyskuu, 2025, 21:52Torstain traktorit:


 

 

 


Samasta valmetista on mullakin  samoilta sijoin otettu kuva. Lienen ehkä marklinin vilaukselta joskus tuolla nähnytkin.

Pande

@Poke tökkäsi nettiautoketjuun Fiat 850 Sport Coupen ilmoituksen. Tämän värinen on myyntituote ehkä ollut alunperin päätellen konehuoneessa näkyvästä väristä.



Tässä olisi pykälää vanhempaa eli ilman Sport-liitettä oleva korimalli Gianninin versioimana. 27 900 euroa.



Toinen Giannini 24 000 euroa.



Sekä Aparaatti 1000 OT. 49 900 euroa.



Kuvat ja hinnat vuosilta 2022 ja 2024.

Kalu

Vuosi on ehkä 2002


Marklin

Liekkilinjalla jatketaan; Nitro Nationals 2018:

SauliK


FuryIII 71



Siinä ne on ku kaks marjaa; omena ja peruna.  :))

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 20 syyskuu, 2025, 10:56

Siinä ne on ku kaks marjaa; omena ja peruna.  :))

Mummi tapas sanoa et "rusina ja paskanmarja"

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 20 syyskuu, 2025, 10:56

Siinä ne on ku kaks marjaa; omena ja peruna.  :))
On tuo Dodge kyllä häiriintyneen mielen tuotos..
Eikä huonossa mielessä ollenkaan. :rotfl:  :coolsmoke: