Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

FuryIII 71

Tuollainen '64 Mercury on kyllä ihan helvetin hieno koppa, varsinkin avona. Kaverilla (RIP) oli tuollainen, käytiin kattomassa malmilla kiihdytyskisoja kertaalleen.


Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 05 tammikuu, 2026, 17:07Pistetäänpä parit Maanantain Mercuryt:
 














Ja kyllä, tuo viimeinen oli juuri se aito eikä mikään replica.


Lainaus käyttäjältä: 1320 - 05 tammikuu, 2026, 17:07Pistetäänpä parit Maanantain Mercuryt:
 














Ja kyllä, tuo viimeinen oli juuri se aito eikä mikään replica.


Lainaus käyttäjältä: 1320 - 05 tammikuu, 2026, 17:07Pistetäänpä parit Maanantain Mercuryt:
 














Ja kyllä, tuo viimeinen oli juuri se aito eikä mikään replica.


Hirohata?

1320

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 05 tammikuu, 2026, 17:36Hirohata?

Sehän se.  ;)

Kyseessä siis Bob Hirohatan '51 Mercury Club Coupe, jonka Barris Kustoms rakensi tuohon asuun vuonna 1952.
Autohan myytiin jokunen vuosi sitten huutokaupassa hintaan $1 950 000.

FuryIII 71

Tiistain turistibussi.


Pande

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 06 tammikuu, 2026, 15:38Tiistain turistibussi.

Saksalaisia vastineita. Tyylikkyys kummankin osalta ehkä katsojan silmässä tai jossakin.




1320

Tuossa parit lisää:




leivonharri

Semmonen Fleetwoodin tehdaslimusiini vois olla ihan hyvä lisä fleettiin. Nää muut on vähän... "Trump menossa huoriin" uutena ja melko väsyneitä käytettyinä.

Kalu

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 06 tammikuu, 2026, 19:22Tuossa parit lisää:

Hitto. Joskus minäkin olen ollut nuori, tuon auton oon nähnyt Wheels Magazinessa ja sitkun oisko vuosi ollut '99, niin Västeroossissa tuo tuli nähtyä livenä. Nii ja oisko toi muuten käynyt suomessakin aitoon juhannus kinkereissä?
Perhana, pakko alkaa kaivella paperikuvia, jos ei tänää ni myöhemmin...

Kalu

No äkkiähän se löytykin. Tää on Västerosista ehkä '99





Aikamoinen kasa noita kuvia mulla tuolla laatikossa, pitäs varmaan joskus perehtyä johonkin skannaus hommeleihin...

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 06 tammikuu, 2026, 22:38No äkkiähän se löytykin. Tää on Västerosista ehkä '99


Aikamoinen kasa noita kuvia mulla tuolla laatikossa, pitäs varmaan joskus perehtyä johonkin skannaus hommeleihin...
Ehottomasti.

Noita vanhempia kuvia olis oikein mukava katella. 8)

1320

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 06 tammikuu, 2026, 22:19Hitto. Joskus minäkin olen ollut nuori, tuon auton oon nähnyt Wheels Magazinessa ja sitkun oisko vuosi ollut '99, niin Västeroossissa tuo tuli nähtyä livenä. Nii ja oisko toi muuten käynyt suomessakin aitoon juhannus kinkereissä?
Perhana, pakko alkaa kaivella paperikuvia, jos ei tänää ni myöhemmin...

Tuohan on mitä ilmeisemmin ollut kuvan asussa jo tosi pitkään. Hieno esimerkki reissu / lauluautosta, jota ei ole tarvinnut potkia p.....ksi. 8)
Ja ehdottomasti skanneri kuumaksi, vanhoja kuvia on aika hauska katsella.


Olisko sitten Keskiviikon Kaiser.








WBBC

Ei ole vielä löytynyt Trico -rosterisia tuulilasinpyyhkijöitä lapsuuden naapurini perheessä uudesta saakka olleeseen Darttiin. Niissä oli sellaiset "tuulikauhat".

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 08 tammikuu, 2026, 00:27Ei ole vielä löytynyt Trico -rosterisia tuulilasinpyyhkijöitä lapsuuden naapurini perheessä uudesta saakka olleeseen Darttiin. Niissä oli sellaiset "tuulikauhat".


Onko kysytty south west tradesta?

Mä viime kesänä sieltä ukin Valiantiin romuja ostellessa kyselin rosteri pyyhkijänsulista, ni sanoi ettei ollu sillon hyllyssä, mutta saa tilattua. Hinnaksi tais antaa jotain neljänkympin luokkaa, muistaakseni. Sitä en tiedä onko niissä niitä "tuulikauhoja".

WBBC

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 08 tammikuu, 2026, 10:38Onko kysytty south west tradesta?

Mä viime kesänä sieltä ukin Valiantiin romuja ostellessa kyselin rosteri pyyhkijänsulista, ni sanoi ettei ollu sillon hyllyssä, mutta saa tilattua. Hinnaksi tais antaa jotain neljänkympin luokkaa, muistaakseni. Sitä en tiedä onko niissä niitä "tuulikauhoja".

Jaa. Täytyypä kysyä sieltä. Kiitos vinkistä. Luulisi siellä tietävän, minkä mittaiset tuohon kuuluu.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 08 tammikuu, 2026, 15:41Jaa. Täytyypä kysyä sieltä. Kiitos vinkistä. Luulisi siellä tietävän, minkä mittaiset tuohon kuuluu.

Rockauto antaa mitaksi 15". Pari tuumaa pidemmät ku noissa mun Valianteissa.