Kaikkea rakennetaan taloista autoihin.

Aloittaja Lerssinen, 10 tammikuu, 2020, 16:30

« edellinen - seuraava »

sämpy

..Mulla on edelleen toi 225+904 paketti tuolla.. mutta sitä ei ole aukaistu, tuskin sekään uudenveroinen on. 50€ lähtee molemmat ja nothin´ beats cubic inches
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 20 marraskuu, 2024, 06:12..Mulla on edelleen toi 225+904 paketti tuolla.. mutta sitä ei ole aukaistu, tuskin sekään uudenveroinen on. 50€ lähtee molemmat ja nothin´ beats cubic inches
Tuo olis kyllä mellevä paketti isolohkopaperiseen El Caminoon.. :P
Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

slant sickness

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 19 marraskuu, 2024, 17:19Valiantti ? No onhan täällä sellainenkin  :suspect:



Pressun allahan on motivaatiota kerätty jo "tovin" aikaa, tästähän on omasta moottorista siis lohko halki mutta varakone on haalittu tontille aikaa sitten. Nyt on vihdoin varakoneeseen kurkistettu  :o  Kyseessä siis autenttinen 170 pikkulohko vähemmillä pakkasplommeilla eli liki originaali



Kansi oli kohtuullisen siistin oloinen



Savolaisten myymänä piti olla ehjä sekä käyntikuntoinen ja varmaan onkin mutta paaaaljon on ajettu kyllä, ei yllättänyt tietenkään  :P




Jaa a, millehän tuon kans alkais. Vaihtoehtoina taitaa olla käytännössä täys ylikokoremontti tai kasaan ja pitkää kaasua  :thinking:

RAPPUA löytyy !
Tenu-Dartin edellinen 225 meni tosi vähillä kilsoilla tommosille rappusille. Mut niin ne oli monessa kuulemma vähän ajetussakin sylinterit rappusilla, jos oli ollut "kaupunkiajossa". Muutaman kympin ridge reamer nettikaupasta, rappu pois ja porakonehoonilla loput. Mä ajoin sillä 225:llä vapariennätykseni 15,3 just tuolla viisiin herkistettynä. Raput oli pakko ottaa pois, jotta saa männät nousemaan ylös ja uusitut männänrenkaat sopimaan olosuhteisiin. Se reameri otti tosi siististi sen rappusen pois raiskaamatta sylinteriä muuten.
T-Dart, ahdistunut ja alkoholisoitunut autovanhus. 883/1200/turbo, sporttisempi Sportster.

Lerssinen

Miksi mää en löydä kampuran päästä siivapyörältä ollenkaan pulttia, sielä on vaan pyöree kolo  :o

Öljyjankkia on kyllä riittämiin että pitänee putsata ihan tosissaan se..

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 20 marraskuu, 2024, 18:58Miksi mää en löydä kampuran päästä siivapyörältä ollenkaan pulttia, sielä on vaan pyöree kolo  :o

Öljyjankkia on kyllä riittämiin että pitänee putsata ihan tosissaan se..
Ei noissa kutvosissa ole kaikissa koskaan ollutkaan ruuvikiinnitystä. -75 225:ssakin oli vaan pitkällä rympillä dampperi kampuran päässä..

Kierre siellä kampuran sisällä voi silti olla.
Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

Lerssinen

Joo, näytti olevan oma työkalunsa nuiden irrotuksen. Vaan mitenkä sen takaisin sitten saa, uunista pukataan vaan paikolleen ja toivotaan että pysyy  :o

MJF

Pitkä 3/4  UNF pultti sinne kampuran päähän, siihen mutteri jolla painetaan tampperi paikalleen. Kyllä se siellä pysyy
Mopar on parsa

slant sickness

Saattaa tarvita kierretappia edeltä kun on kyseessä ensi kerta. Jenka siellä on, mut on pas#aa ja ruostetta myös.
T-Dart, ahdistunut ja alkoholisoitunut autovanhus. 883/1200/turbo, sporttisempi Sportster.

Lerssinen

Koneistamo olis houkuteltu rokkikseen mukaan, olis kai purettava mylly sitten nakuksi eli loki, kampura ja männät (kanget) paikollaan sinne ja tulee samanlaisena takasi.. Loput saa kasata itte kuten parhaaksi näkee, toki suoritetun laskun jälkeen  :P

Männät saan kuulemma katella ite, pitää toki tutkia ensin nuo paikollaanolevat joko ne on kovin paljon ylikoossa  ;D  Vai olisko pelin paikka ja ostaa isoimmat männät mitä maailmassa slänttiin on ja STRÖYKÄTÄ  :iwantit:

slant sickness

Vakiovoimaa vai lisättyä voimaa tulossa?
T-Dart, ahdistunut ja alkoholisoitunut autovanhus. 883/1200/turbo, sporttisempi Sportster.

Lerssinen

Ei tätä viritellä, siivet perässä mennään smuutisti  8)

Gary Grand

Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

Lerssinen

Tältähän se ainakin joskus näytti....


Lerssinen

Kansi selälleen ja kaatelin bensaa niihin, keskeltä kaksi pakoventtiiliä kostui venanvarresta pitkän ajan kuluessa ja muut kuivia ku beduiinin kinttaat. Ei siis palaneita venttiilejä ja syöpyneitä seetejä, Vois selvitä kannen suhteen vähillä hommilla  :)

Wilburi

Onkos nuissa eroja 170 cid vs 225 kansissa  :thinking:
Vtu tää hymyily sattuu