Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

Harri S

Onneksi Tunturit sun muut jäi 12 vuotiaana omistamaani automaattiin ja sain kerättyä mopoikään mennessä ryyti- ja mansikan myynnillä rahat tulenuuteen Hondaan joka oli tosi kallis jo siihen aikaan.


rb

Joo.... Tää on ollu myynnissä ennenkin.

https://www.nettimoto.com/honda/cb/3337745

Honda CB 500 Four
1972




Kun tuskin kovin moni on onnistunut tankin logoa noin vinoon pistämään.

sössö


rb

Eiku:



Noin se jotensakin kuulus olla.

sössö

ei kai toi merkki mikään tarra ole?

sössö

on tossa kyllä muutakin outoa. Taitaa koko tankki olla jotenkkn vinossa. Jos siellä on joku vähän väärässä välissä tms. voihan toki toi merkkikin olla mennyt toiselta puolelta tehtaalla vähän vikapaikkaan

rb

Silloin kun tytär täytti 16

https://www.nettimoto.com/yamaha/tzr/3337847

Yamaha TZR 125
1991




Niin tommosta mä kiivaasti hain, mut ei jumalauta missään.
Yks varaosa kuntonen ois ollu, mut ei jaksanu alkaa entisöimään.

Harri S

Veikkaa että tuossa CB500F Hondassa tankin pohjia tehdessä on kitattu tankkimerkkien paikat umpeen ja lättästy merkit liimalla kiinni väärään kohtaan.
Ainakin 350F ne valetut tankkimerkit tulee tapeilla kiinni mutta saattaahan tuossa olla tarratkin kun en tunne noita viissatasia niin hyvin..

sössö

tuota minäkin vähän aattelin että aika vaiva vartavasten siirtää toi logo väärään paikkaan. Mut eihän tuo tankkikaan tohon istu esim. tankin ja penkin väli.  voi olla joku johtonippu etupäässä välissä ja takapäässä hajonnu kumi niin ei se sen ihmeempää tarvi. Se johtonippu mennee väärään väliin suitsassakin todella helposti jollei ole tarkka.

palontie

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 23 helmikuu, 2026, 16:20Veikkaa että tuossa CB500F Hondassa tankin pohjia tehdessä on kitattu tankkimerkkien paikat umpeen ja lättästy merkit liimalla kiinni väärään kohtaan.
Ainakin 350F ne valetut tankkimerkit tulee tapeilla kiinni mutta saattaahan tuossa olla tarratkin kun en tunne noita viissatasia niin hyvin..

Samaa mietin.Väinön osat kun on nyt maalattavana niin kaikki merkit ja logot jää pois.

rb

https://www.nettimoto.com/honda/cb/3338205

Honda CB 750
1981




*YritysOutlet valikoima on suunnattu yrityksille ja autoalan toimijoille, jotka etsivät mahdollisuuksia ja löytöjä automarkkinoilta. Valikoimasta löydät markkinahintaa edullisempia vaihtoehtoja esimerkiksi suuremman ajomäärän, iän tai pientä laittoa kaipaavan kunnon vuoksi. Autot myydään rehdisti ja avoimesti mitään piilottelematta ja sellaisina kuin ne ovat – suoraan varastostamme.*

Eli suomennettuna:
"Kaikki myydään ilman minkäänlaista takuuta"

LPR

Lainaus käyttäjältä: sössö - 23 helmikuu, 2026, 16:29tuota minäkin vähän aattelin että aika vaiva vartavasten siirtää toi logo väärään paikkaan. Mut eihän tuo tankkikaan tohon istu esim. tankin ja penkin väli.  voi olla joku johtonippu etupäässä välissä ja takapäässä hajonnu kumi niin ei se sen ihmeempää tarvi. Se johtonippu mennee väärään väliin suitsassakin todella helposti jollei ole tarkka.
Tuo tankin ja penkin väli on tuollainen, kun naapurin Pirjon ihan ite verhoilema penkki ei ole alkuperäisen muotoinen ja saumatkin on ihan päin p...tä. Toki ne kuuluu ollakin päin p...tä, mutta hieman toisessa merkityksessä.

rb


palontie

En tuollaisessa värissä nähnytkään gpz:taa.