EFI-systeemit

Aloittaja LowCrow, 03 huhtikuu, 2026, 15:29

« edellinen - seuraava »

LowCrow

Onkohan kellään kokemusta moisesta kun aces efi, eli onkohan se minkämöinen. Tämä nyt ainakin olisi edukkisempi kun muut mitä on löytynyt.

Tai mitenkä sitten taas muut valmistajat, holley ja fitech ainakin.

Ahtokäyttöönhän noissa kaikissa sanotaan että ovat käypäsiä ainakin.

samiralfey

Minulla kova yritys tänä kesänä saada tuo FiTech asennettua mikä odottanut. Hyviä arvostelujahan tuo Aces saanut.

Stige

Aces ja fitech roskii, muut alkaa olee ihan ok jo.

Jos halvalla hyvää haluaa ni haltech ehottomasti.

LowCrow

Lainaus käyttäjältä: Stige - 08 huhtikuu, 2026, 08:31Aces ja fitech roskii, muut alkaa olee ihan ok jo.

Jos halvalla hyvää haluaa ni haltech ehottomasti.

Mutta saakos haltech:ta näitä kaasuläppä malleja, mitä tässä nyt haen?

Stige

Lainaus käyttäjältä: LowCrow - 08 huhtikuu, 2026, 09:50Mutta saakos haltech:ta näitä kaasuläppä malleja, mitä tässä nyt haen?

Et puhunut mitään mistään kaasuläpistä missään. Mutta kyllä se ajaa ihan mitä vaan lässyjohdannaisia kaasuläppiä ainaskin.

Toyopet

Siis, tämmöinen tbi-tyyppinen kaasarin tilalle laitettava ruiskukokonaisuus. ;)

LowCrow

Lainaus käyttäjältä: Stige - 08 huhtikuu, 2026, 10:03Et puhunut mitään mistään kaasuläpistä missään. Mutta kyllä se ajaa ihan mitä vaan lässyjohdannaisia kaasuläppiä ainaskin.
No huono oli tuo alotus minullakin, mutta joo näitä tbi tyylisiä tässä haen, jos sitten alan monipisteeseen, niin sillon taidan taipua tuohon maxxecuun.

Stige

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 08 huhtikuu, 2026, 10:14Siis, tämmöinen tbi-tyyppinen kaasarin tilalle laitettava ruiskukokonaisuus. ;)

Sniper 2, muut on ihan lastenkengissä ton rinnalla, näissä TBI hässäköissä vielä isompi ero hyvän ja halvimman välillä kun esim aftermarket lässyn ohjauksissa näiden eri valmistajien (molemmat TBI ja noi lässypaketit aivan roskaa fitech/aces)

Stige

Lainaus käyttäjältä: LowCrow - 08 huhtikuu, 2026, 10:30No huono oli tuo alotus minullakin, mutta joo näitä tbi tyylisiä tässä haen, jos sitten alan monipisteeseen, niin sillon taidan taipua tuohon maxxecuun.

Mulla olis kyl tos yks aivot pimee sniperi, lyöt siihe jonku maxxecu minin kylkee ja mieleiset suuttimet/kiskot ja rokrok-

JAMANT

Ainakin Fitechissä yksi harmillinen ominaisuus, jos teet softan sen moottorin toiminnan kannalta hyväksi sen oman peruskartan sijaan, ja otat akkukengän irti, niin aloitat sitten alusta sen säädön... Ainakaan en kaksinyt miten sen sais tallennettua niin että se pysyisi muistissa ilman että on sähköt päällä... Voi olla uudemmissa jo korjattu, mutta se mihin itse olen tutustunut, se ei muistanut säätöjä ilman sähköä, hankalaa harrastepelissä talviseisonnan tai muuten päävirtakatkaisijan kanssa...

sössö

eihän tommoset muistit nyt ole olleet enää varmaan 30-40 vuoteen tätä päivää :o

Stige

Lainaus käyttäjältä: JAMANT - 08 huhtikuu, 2026, 18:39Ainakin Fitechissä yksi harmillinen ominaisuus, jos teet softan sen moottorin toiminnan kannalta hyväksi sen oman peruskartan sijaan, ja otat akkukengän irti, niin aloitat sitten alusta sen säädön... Ainakaan en kaksinyt miten sen sais tallennettua niin että se pysyisi muistissa ilman että on sähköt päällä... Voi olla uudemmissa jo korjattu, mutta se mihin itse olen tutustunut, se ei muistanut säätöjä ilman sähköä, hankalaa harrastepelissä talviseisonnan tai muuten päävirtakatkaisijan kanssa...

Eikä fitecciin pääse läppärillä käsiks ni ei siitä saa hyvää tekemälläkään oikeesti. Sniperissa taas ei mitään noita ongelmia.

Kyrpov

Harrasteitahan noi diy aftermarket ruiskut vielä 10-15v sittenkin oli. Läppäri sylissä saa ajella  O0

Keme

Lainaus käyttäjältä: Stige - 08 huhtikuu, 2026, 19:11Eikä fitecciin pääse läppärillä käsiks ni ei siitä saa hyvää tekemälläkään oikeesti. Sniperissa taas ei mitään noita ongelmia.
Miten tommosta antiikkia voi olla vielä vuonna 2026 :D on kyl kamala.

Stige

Lainaus käyttäjältä: Keme - 08 huhtikuu, 2026, 22:10Miten tommosta antiikkia voi olla vielä vuonna 2026 :D on kyl kamala.

Varmaan se 200€ hintaero hollikkkaan ei riittäny ohjelmointi softaan enää rahat  ;D