(Anti)voorteilua ja muuta mukavaa

Aloittaja Mikkis83, 02 toukokuu, 2020, 10:47

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 05 kesäkuu, 2026, 13:06Köh...itseasiassa naapuri-viljelijän pellosta ;D
Oot käyny vieraalla vaolla? :D

Pikku-Kalle

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 05 kesäkuu, 2026, 13:07Oot käyny vieraalla vaolla? :D

Ee kae se maalaene kato vaekka vähä naapurin vaossa käö kyntämässä.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 05 kesäkuu, 2026, 13:06Köh...itseasiassa naapuri-viljelijän pellosta ;D

Ja taitaakin olla 240 volvosta, kun on vaijerikaasulla.
muutaman vuoden päästä alkaa tulemaan 144 ja amazonin koneet vasta pintaan mistä voi sitte kivitalikolla noukkia