(Anti)voorteilua ja muuta mukavaa

Aloittaja Mikkis83, 02 toukokuu, 2020, 10:47

« edellinen - seuraava »

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 11 huhtikuu, 2026, 21:58Kaasari-hommia. Aamulla purin perintö-sysleristä kaasarin ja täräytin sen...ööö..kolmen vuoden seisonnan jäliltä käyntiin. Sit veljen kuplasta säädeltiin kaasaria ja nyt sit illankähmyssä aloin perehtymään antivoortin kiina-kaasariin.

Vaikka mie en oikein mitään ymmärräkään, mut sen luulisin ymmärtäväni, että kohokammioista ei mene bensaa sinne, minne pitäs. Kyllä se käy, kun suhhuuttaa illodiinia suoraan kaasarin kurkkuun, mut sammuu, kun sen lopettaa. Öljynpaineet oli ~4bar. Kai se on ihan hyvä. No, jatkuu huomenna, jos satun löytämään jostain sopivia avaimia, et saa siittimet pois. Tai luulisin niiden olevan ne, mihin menee jotkii pillit kaasarin kannesta ;D
Tonne toisaalle jo laitoinkin et bensapinta pitäs tarkistaa. Jos ne jää kovin alas, niin ei se bensa jaksa siirtyä sinne kurkulle.

Mikkis83

No eihän se bensapinta mitä ollu sillä seinälläkään. Nyt tuo jo käypi ihan joutavaakin.

Mikkis83


Gary Grand

Teslan jarrujen asennussarja makaa pitkin pihaa.. :suspect:

Mikkis83

Mietipä, miten se asentaja makaa ;D

Sattupa vielä niin, että putkien liittimissä ol sama kierre, mitä letkuissa.

Jossain vaiheessa lie joku setti laitettava taaksekin.

E: ja tilasinpas vahingossa kahet apukuskin puolen satulat, ni nyt on sama tilata kahet kuskin puolen satulat, ni onpahan sit tohon toiseenki olemassa satsi.

Ja jälleen kiitos @Stige lle noiden suunnittelusta!

Mikkis83

Olin menossa peltotöihin, mutta matkalla mukaan tarttuki amazoniin uus moottori



Ja onkohan tässä vielä semmonen isovenakansi?




Ni ei tarviis vieläkään tota B20E:n kantta, joka on oottanu asennustaan jonkun 15v, laittaa paikalleen ;D

Sisuksiin sen sijaan on tulossa kaikkee parannusta, mutta niistä sit joskus enemmän lissee.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 04 kesäkuu, 2026, 19:46Olin menossa peltotöihin, mutta matkalla mukaan tarttuki amazoniin uus moottori

Kaikkea siellä teilläpäin viljelläänkin...  :o

Mikkis83


FuryIII 71

Mieluummin tuohon ku johonki helvetin kehitysapuun.  :spend:

2885


sössö

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 04 kesäkuu, 2026, 20:32Kaikkea siellä teilläpäin viljelläänkin...  :o
muilla nousee kiviä pellosta, mikkiksellä b20 koneita

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 04 kesäkuu, 2026, 22:41muilla nousee kiviä pellosta, mikkiksellä b20 koneita
Mikä on pahempi kun rutto perunapellossa? Epävolvon tinakone kun nousisi tai joku ford johdannainen :wc:

Mikkis83


samiralfey


Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: sössö - 04 kesäkuu, 2026, 22:41muilla nousee kiviä pellosta, mikkiksellä b20 koneita

Köh...itseasiassa naapuri-viljelijän pellosta ;D

Ja taitaakin olla 240 volvosta, kun on vaijerikaasulla.