(Anti)voorteilua ja muuta mukavaa

Aloittaja Mikkis83, 02 toukokuu, 2020, 10:47

« edellinen - seuraava »

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: 2885 - 18 syyskuu, 2020, 10:26Helppo ehjätä

Eipä oo näkyny ehjäämään tota kuuskolomeakaan.

Mikkis83



Vaihoin vihiriään antivoortiin soittimen



Ja sen paikan

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 19 syyskuu, 2020, 21:31Vaihoin vihiriään antivoortiin soittimen



Ja sen paikan
Ei kyllä sovi tyyliin sit ensinkään. Vähä voisit panostaa.

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 20 syyskuu, 2020, 03:00Ei kyllä sovi tyyliin sit ensinkään. Vähä voisit panostaa.

Ei niin. Tiiän kyllå. Entisten reteoitten paikalle tulee uudet mittarit, ni tuo nykyinen aukko ei käy.

Mikkis83

Joskus jos pääsis suomisähön vetoon


Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 20 syyskuu, 2020, 03:00Ei kyllä sovi tyyliin sit ensinkään. Vähä voisit panostaa.
älä nyt, kaksi aikakauteen sopivaa soitinta

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 30 syyskuu, 2020, 09:03Joskus jos pääsis suomisähön vetoon


Ei kyllä saata mahtua siihe aukkoon  :thinking:

Gary Grand


Wilburi


Lassi

Jos ei mahdu, niin ainahan voi laturin laittaa pelkällä merkkivalolla?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 30 syyskuu, 2020, 10:43:banghead:
Ai nii.. Mikkikselle ei passaa antaa liikaa "vinkkejä".

..mut saahan sen palan hitsattua takasin, jos ei miellytäkään! :rolleyes:

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 30 syyskuu, 2020, 10:40Ei kyllä saata mahtua siihe aukkoon  :thinking:

Ölppä ja lämpö siihin vaan nyt ensalkuun tuleeki.

Pitäs vaan perehtyä tohon orkkis "lämpömittari"-hommaan. Sehän ku on vaan merkkivaloilla. Kylmä kone ja ylikuuma. Et saisko sitä paikkaa imarissa jotenkin hyödynnettyä, vai pitääkö se anturin paikka ettii jostain muualta...

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 30 syyskuu, 2020, 11:50Ölppä ja lämpö siihin vaan nyt ensalkuun tuleeki.

Pitäs vaan perehtyä tohon orkkis "lämpömittari"-hommaan. Sehän ku on vaan merkkivaloilla. Kylmä kone ja ylikuuma. Et saisko sitä paikkaa imarissa jotenkin hyödynnettyä, vai pitääkö se anturin paikka ettii jostain muualta...
jos imarissa vesi kiertää niin miksei sais

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 30 syyskuu, 2020, 11:55jos imarissa vesi kiertää niin miksei sais

Niinpä. Mut pitää tos perehtyy asiaan

Mikkis83

Tonne voi kaataa ämpärillä bensaa