(Anti)voorteilua ja muuta mukavaa

Aloittaja Mikkis83, 02 toukokuu, 2020, 10:47

« edellinen - seuraava »

Turre11

Uuen pesän laittaa, vaikka vanhasta olis joutessaan hyvän vielä hitsannu? Tukiaiset...

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Turre11 - 11 syyskuu, 2020, 23:15Uuen pesän laittaa, vaikka vanhasta olis joutessaan hyvän vielä hitsannu? Tukiaiset...
Haluaa mieluummin uuteen pesään "asentaa".. ::)

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 14 syyskuu, 2020, 07:58Haluaa mieluummin uuteen pesään "asentaa".. ::)

No sitähän tässä kovasti oon kokeillu muutaman viikon :coolsmoke:  :rolleyes:

Lauantaina se jo jopa uskalti hypätä vihiriän antivoortin kyitiin. Ekana etti turvavöitä. No ei oo. Ois tuolla takana yks, jos haluut sinne mennä istumaan.

Alkuillasta istu lähes vänkärin ovessa kiinni, mut iltaa kohen tuo jo ihan kylessä(lue: kainalossa) istu, ku ajeltiin rankkasateessa kohti määränpäätä.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 15 syyskuu, 2020, 09:30No sitähän tässä kovasti oon kokeillu muutaman viikon :coolsmoke:  :rolleyes:

Lauantaina se jo jopa uskalti hypätä vihiriän antivoortin kyitiin. Ekana etti turvavöitä. No ei oo. Ois tuolla takana yks, jos haluut sinne mennä istumaan.

Alkuillasta istu lähes vänkärin ovessa kiinni, mut iltaa kohen tuo jo ihan kylessä(lue: kainalossa) istu, ku ajeltiin rankkasateessa kohti määränpäätä.
Vihmoi vettä risojen apparinoven tiivisteiden välistä? :rotfl:

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 15 syyskuu, 2020, 10:11Vihmoi vettä risojen apparinoven tiivisteiden välistä? :rotfl:

Hys hys hys! :smashhead:

Jarde440

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 15 syyskuu, 2020, 10:11Vihmoi vettä risojen apparinoven tiivisteiden välistä? :rotfl:

Tästä tulikin Mieleen, kun aikoinaan mulla oli Mitsubishi Colt ja siitä oli vaihdekepin kumi antanut periksi. Ja aina kun tavoitteli pakkia, niin tuli samalla hiplailtua vänkärin polvea. Eräs naispuolinen koulukaveri tuli joskus samalla kyydillä kouluun, mutta ne kyyditykset jäi siihen muutamaan kertaan, ihme  :thinking:

Mikkis83

Iltapuhteina tuli laitettuu uus sähömoottori myllyyn



Ja ajettuu 940 ulos tallista päivänvaloon ekaa kertaa ainaki kuukauteen.

Mikkis83

Viisysistä nappasin startin pois, kun se vaan joutavaa pyörii



No pyöriihän se, kun siinä starttimoottorissa ilmeisesti liian pieni ratas, niin se on tollaset pykälät hionu vetolevyn hammastukseen.

sössö

en näe oikeen mitään normaalista poikkeavaa. jos pyörii tyhjää vika saattas olla bendix laitteessa.

ilel

Foortin starttiin piti bendix vaihtaa kun kurahteli tyhjää, oli hampaan reunat kulunu niin pyöreiksi ettei yltäny kehälle. Uspartsilta löyty hyllystä uus 25e.

Mikkis83

Oisko tuo voinu iteksiään mennä? Samaibeb startti pyöritti hyvin kakskaksykköstä

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 17 syyskuu, 2020, 21:39Oisko tuo voinu iteksiään mennä? Samaibeb startti pyöritti hyvin kakskaksykköstä
Ei tossa vetolevyssä näy tosiaan mitään hälyyttävää. Vaan Fordin tapaanhan eri koneen startti ei käy toiseen, vaikka näyttäs samalta.

Tosin iteksiäänhän ne aina hajoo...

Mikkis83

Äh. No ton kyllä ostan, et eri koneiden startit ei käy toisiinsa, koska FoMoCo.

ilel

Ainaki kahta eri mallia on bendix-ratasta (viistetty ja suora reunainen hampaanreuna) ja vetolevyjäkin eri hammasluvulla.

Kuva tietysti nurinpäin mutta tuossa jotain eroja,  keskellä vanha kulunut ja reunoilla käyttämättömät.

2885