Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

palontie

Viime viikolla sen kanssa juttelin ruosteettomista Jeepeistä.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: palontie - 23 syyskuu, 2024, 17:09Viime viikolla sen kanssa juttelin ruosteettomista Jeepeistä.
joulupukin kanssa?  ;D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 23 syyskuu, 2024, 17:09Viime viikolla sen kanssa juttelin ruosteettomista Jeepeistä.
Ja mä jo ehdin sua kehua raittiiksi toisessa topikissa.. :o

tevo

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 23 syyskuu, 2024, 19:10joulupukin kanssa?  ;D


Elä hlvetti nuin, Joulupukki on sentään totta..

Toyopet

Suolahessa valkoinen pallokeula ja Paatelassa valkoinen 60-luvun lopun cadillac.

Kodez

Lainaus käyttäjältä: LPR - 11 syyskuu, 2024, 17:58Kullitettu ja litistetty neliöruho paksuin renkain Ristiinantiellä Laajalammen valoissa.
Kullattu ja chopattu squarebody chevy maastorenkailla? Hämmentävä mielikuva

LPR

Kullanväriseksi maalattu, jouset katkennut ja jotkut melkoisen leveät kumit alla.

Nuo ilmaisisut on ehkä hieman inside juttuja. Aikanaan eräs, ihan hyvin pärjännytkin kisakuski, puhui että onpas litteä, kun autossa oli reilusti madallettu alusta. Ja Keltaisessa Pörssissä oli myynnissä yhden peräkylän elviksen teini DX Corolla muinoin. Autossa oli alla jotkut aavistukaen vakiota leveämmät kumit, niin imoituksessa luki, että paksut renkaat.

TwistOla



Kävimmä äitmuoria morjestamassa Korplahen hoivakodilla. Autolle palatessa tuollainen Letukka vaani siinä lähistöllä.

tevo

Purolan Teboililla tankatesa (1,724€/l 95okt.) ohitte meni Moottoripyöräpoliisi ja pöristen harvinainen sininen tokalähön V7kymppi..

Marklin

Päivän bongaus pääkaupungissa:

Valde

Lainaus käyttäjältä: tevo - 29 syyskuu, 2024, 13:14tokalähön V7kymppi..
Tommosia mustia ajoi kaks peräkkäin edessä tänään ja yksi minun takana.

Laukaantie keskisessä suomessa.

Marklin

Volkkari & Vahti Viialassa:

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 02 lokakuu, 2024, 20:07Volkkari & Vahti Viialassa:

Perusilme on kyllä yhtä lannistunut, kun 100% Caddy-kuskeilla, mitä on tullut vastaan silloin kun noi oli uusia.

EDIT: "Tää vie vaan viis litraa naftaa satasella mut onneks täällä Pohjanmaalla ei oo yhtään ylämäkeä"

Gary Grand

Punainen C-koppa Kadetti Puusurun pihassa. Siisti kuin mikä ja näkyi olevan 70 ja kuoleman välillä sen kuski.. Mahtoiko olla ekalla omistajalla vielä. 8)

Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 02 lokakuu, 2024, 20:13Perusilme on kyllä yhtä lannistunut, kun 100% Caddy-kuskeilla, mitä on tullut vastaan silloin kun noi oli uusia.

EDIT: "Tää vie vaan viis litraa naftaa satasella mut onneks täällä Pohjanmaalla ei oo yhtään ylämäkeä"

Myös Peltor kuulosuojaradiot olivat varmasti hyvä keksintö jos tuollaisella ajoi, olivat aikaansa edellä.