Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

LPR

Musta -73 Dartti eilen VT13 Savitaipaleen-Lemin rajalla, ei oikein muuta mainittavaa. Joku C-Kadetti tais jossain olla myös.

Pande

Muistaakseni olen joskus kirjoittanutkin, mutta jo pidemmän aikaa silloin tällöin olen nähnyt lankkukylki-XJ:n ajavan työpaikkani viereisen firman parkkihalliin. Tänään sain kaukaa kännykällä otettua kuvan, kehnonlaisesti tuosta näkyy mutta kumminkin että millaisesta on kyse. En ole koskaan tuota nähnyt parkissa, mutta sen mitä olen kadulla ehtinyt havaita niin hyvin siistiltä ja kiiltävältä näyttää. Onkohan tämä se kuuluisa ruosteeton Jeep?  :)


puu

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 07 lokakuu, 2024, 22:33Pasilassa tänään, hyvin erottui muusta massasta.


Kun en tarkalleen muistanut mikä tuo oli niin luulin näkeväni saman tänään Jumbon parkkihallissa kun kilpikin oli NJC-, mutta ei ollutkaan.




Gary Grand

Keljossa tuli vastaan vaaleansininen 620 Datsuni! :o Oli laitettu oikeinkin siistiin alkuperäiskuntoon.

Ruokkeella sitten kattelin että vastaantulevien linkkipysäkillä joku pollu-pornstartterin näköinen laite parkissa ja valotkin sojottaa vähän turhan ylös.. :suspect:
Varmaan tutkaamassa.. >:(

No, ei ollu pollu..
Kuski oli kaverinsa kanssa keräilemässä kuljetuksen takaa peitettä takaisin trailerilla olevan kullanvärisen, ehkä -66 avo-C-body-Chryslerin päälle! :o

Komea laite. 8)

Pande

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 10 lokakuu, 2024, 18:49Keljossa tuli vastaan vaaleansininen 620 Datsuni! :o Oli laitettu oikeinkin siistiin alkuperäiskuntoon.
Josta tuli mieleen että Kotkassa on tietyssä paikassa ollut viimeisen parin vuoden aikana erään talon edessä hienokuntoinen N10 Hilux (1968-72) ne muutamat kerrat kun olen siitä ohi ajanut. Näkyy Googlen Street Viewissäkin sekä toukokuun 2023 että lokakuun 2022 kuvissa. Eipä niitä juuri näe kun ei varmaan liiemmälti tuotukaan, harvoin muistan lapsenakaan niitä nähneeni.

Esmi

Lainaus käyttäjältä: puu - 10 lokakuu, 2024, 18:43Kun en tarkalleen muistanut mikä tuo oli niin luulin näkeväni saman tänään Jumbon parkkihallissa kun kilpikin oli NJC-, mutta ei ollutkaan.




Toi takalasitarra on hyvä ja varmaan myös pitää paikkansa!

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Esmi - 10 lokakuu, 2024, 19:02Toi takalasitarra on hyvä ja varmaan myös pitää paikkansa!

Mitä @puu :n juttuja muistelisin, ni siinä pitäis lukea "mieluummin ajaisin Valiantilla"?

Mutta menkööt, onhan DeSoto oikean konsernin tuote, ja mahdollisesti toiseksi parasta heti Valiantin jälkeen.  O0

Kalu

Eijjaksa googlaa, mut loppuko henkilömallin DeSoto juuri kun Chrysler Valijantti tuli markkinoille?

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 11 lokakuu, 2024, 23:59Mitä @puu :n juttuja muistelisin, ni siinä pitäis lukea "mieluummin ajaisin Valiantilla"?

Mutta menkööt, onhan DeSoto oikean konsernin tuote, ja mahdollisesti toiseksi parasta heti Valiantin jälkeen.  O0

Molemmat löytyy ja sotolla ajan mielummin  ;D

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 12 lokakuu, 2024, 00:01Eijjaksa googlaa, mut loppuko henkilömallin DeSoto juuri kun Chrysler Valijantti tuli markkinoille?

Emmäkään jaksa googlaa, mutta eikös vika Soto ollu '61:nen? Valiantti taas tuli '60, eli ois ne vuoden ehtiny oleen markkinoilla samaan aikaan. Mutta joo, suunnilleen samoihin aikoihin kuitennii...

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 12 lokakuu, 2024, 00:02Molemmat löytyy ja sotolla ajan mielummin  ;D

Juksutat kuitenki...  ;D

Wilburi


FuryIII 71


Wilburi

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 12 lokakuu, 2024, 00:24En taida uskaltaa.  :oushit:

Tuu vaa  :rolleyes:

Otin sulle jo istuma pöllinkin traktorilla esille  ;D

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 12 lokakuu, 2024, 00:26Tuu vaa  :rolleyes:

Otin sulle jo istuma pöllinkin traktorilla esille  ;D

Kuten jossain toisessa topikissa just kerroin, ni taitaa oikeasti jäädä välistä.  :'(  Meni nää mutsin perukirjoitukset, ja sen myötä kämpän irtisanominen sen verran myöhäiselle, että pitäis ens vkl yrittää tyhjentää sitä. Lisäks tulin nyt tänne zenoon ihastelemaan tulevaa hankintaa+jeesailemaan setää ton vintin ylisten tyhjentämisessä, ni persekin alkaa taas olemaan niin auki, että sieluun asti tuulee...  :(