Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Marklin

Torstaina iltapäivällä poikettiin Toijalan parraassa kaupassa ja siinähän eteisessä majaili muutama Ässän kotiinkuljetin valmiina tuomaan iloa asiakkaille.


Illalla kotiutuessani pääkaupungista, mulla oli samalla kylällä hetki aikaa junanvaihdon yhteydessä ja poikkesin paikalliseen juottolaan Jallulle. Takaisin asemalle suunnistaessani toinen noista huristeli vastaan.
 

Aseman lähettyvillä eräällä parkkiksella kurkisteli pressun alta myös tämmöinen keula:

TwistOla

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 06 joulukuu, 2024, 12:31
Ai että on tyylikäs!

Bongasin tämän eilen puolenpäivän tienoilla Jyväskylän Rantaväylällä, nousi Vaasankadun ramppiin. Hieman myöhemmin oli '80-l puolenvälin sininen/harmaa Nissan Cherry.

Tänään aamupäivällä Keljonkankaantiellä kruisaili viininpunainen '70-l alkupuolen avo-Challenger ja rätti alhaalla tietenkin. Peukutin tuolle ja iloinen morotus tuli takaisin  :+1:

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 07 joulukuu, 2024, 12:29Torstaina iltapäivällä poikettiin Toijalan parraassa kaupassa ja siinähän eteisessä majaili muutama Ässän kotiinkuljetin valmiina tuomaan iloa asiakkaille.


Illalla kotiutuessani pääkaupungista, mulla oli samalla kylällä hetki aikaa junanvaihdon yhteydessä ja poikkesin paikalliseen juottolaan Jallulle. Takaisin asemalle suunnistaessani toinen noista huristeli vastaan.
 

Aseman lähettyvillä eräällä parkkiksella kurkisteli pressun alta myös tämmöinen keula:


Rotke Lancer!

Lassi

Justiin tänään oli viereisen kerrostalon ovella tuommonen valiantti tai lanceri. Tais olla ss cragarit vanteina

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Lassi - 07 joulukuu, 2024, 20:59Justiin tänään oli viereisen kerrostalon ovella tuommonen valiantti tai lanceri. Tais olla ss cragarit vanteina

No tuon ikäistä Valianttia ja Dodgea ei kyllä ainakaan sekoita keskenään, että jos oli tuollaisella keulalla ni kyllä se Dodge on ollu.

Lassi

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 07 joulukuu, 2024, 22:50No tuon ikäistä Valianttia ja Dodgea ei kyllä ainakaan sekoita keskenään, että jos oli tuollaisella keulalla ni kyllä se Dodge on ollu.
Takaa vaan vilkasin. Oiskohan ollut pyöreät takavalot.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Lassi - 08 joulukuu, 2024, 11:38Takaa vaan vilkasin. Oiskohan ollut pyöreät takavalot.

No joo, sit on saattanut olla Lancer tai '62 Valiant.

signet

Lainaus käyttäjältä: LPR - 02 joulukuu, 2024, 13:40Sitähän se, halkesi niitä Mazdoistakin. Jos ajeli pari kilsaa ennen pysähdystä rauhallisesti, eikä sammuttamisen kanssa hätäillyt, vaan antoi hetken tasailla lämpöjä, niin ei vaivaa ollut, mutta kun moottoritieltä täydestä laukasta kurvattiin huoltsikalle ja liki vauhdista sammutettiin, niin kansia meni. Tölkkivolkkari oli pahimmasta päästä tässä, kun pieni kone joutui koville. Niihin virittivät alkoperäisen lisäksi sähköisiä vesipumppuja jonkun termarikytkimen kanssa, että vesi jäi kiertämään kunnes oli jäähtynyt tarpeeksi.
Ei,ei ne halennut,kyllä ne katkesi...
Ainakin pick-upissa oli aivan liian tiheät välitykset maantieajoon.Muistaakseni tiheät ne oli paketissakin.Lava-autoja kun vertailtiin,niin Mazdassa oli yhtä paljon kierroksia ku ajo vitosella 80km/h, kuin Hilux/king cap nelosella sataa...
Vaikuttaa kyllä koneen kestävyyteen.

LPR

Lainaus käyttäjältä: signet - 08 joulukuu, 2024, 21:25Ei,ei ne halennut,kyllä ne katkesi...
Ainakin pick-upissa oli aivan liian tiheät välitykset maantieajoon.Muistaakseni tiheät ne oli paketissakin.Lava-autoja kun vertailtiin,niin Mazdassa oli yhtä paljon kierroksia ku ajo vitosella 80km/h, kuin Hilux/king cap nelosella sataa...
Vaikuttaa kyllä koneen kestävyyteen.
Enemmän niitä meni 626:sta kuin pakuista. Sama ko ehan se oli, mutta 2-litrainen.

signet

Lainaus käyttäjältä: LPR - 08 joulukuu, 2024, 21:46Enemmän niitä meni 626:sta kuin pakuista. Sama ko ehan se oli, mutta 2-litrainen.
Ei ollut täysin sama, kokeiltiin laittaa mutta ei se käynyt, niin paljon eroja ettei käynyt mitenkään päin.

Esmi

65 Ford Galaxie 2dht Vesijärvenkadulla Lahes, patina kuosi.

Gary Grand

Beige D-Kadetti tuli kotiin ajellessa vastaan.. :o

Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 20 joulukuu, 2024, 15:46Beige D-Kadetti tuli kotiin ajellessa vastaan.. :o

Pelastin yhden sellaisen palokunnan pilkkomiselta..vähän happomaalilla otin ruosteita kii ja sit myyntiin. Siitä tehtiin kaverin toimesta korotettu mettäpeli camo-maalauksin jossa vinssit ja kaikki. Ja leimaki tuli. Missä lienee nykyään.

LPR


jariha

Joku eilen ajeli kaapunnissa lesponpihalla sevyn mustalla stepparills :o