Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

LPR

Lainaus käyttäjältä: stana - 16 helmikuu, 2025, 13:41Ärsytää katellanoita kuvia. Ei näy ees lunta, ihanku kesä omiin näkymiin verrattuna..
Ei kait nuo ihan tuoreita kuvia ole.

jariha

Viimevkonlopulta oli toi handen ramplerin kuva jos oikein ynnäilin?

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: stana - 16 helmikuu, 2025, 13:41Ärsytää katellanoita kuvia. Ei näy ees lunta, ihanku kesä omiin näkymiin verrattuna..
Ihan kuin kesä, paitsi enemmän ramblereita.

stana

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 16 helmikuu, 2025, 16:18Ihan kuin kesä, paitsi enemmän ramblereita.
No onneksi navetan takana on yksi classic aihio niin voi käydä katsomassa välillä..

Marklin

Lainaus käyttäjältä: LPR - 16 helmikuu, 2025, 13:50Ei kait nuo ihan tuoreita kuvia ole.

Lainaus käyttäjältä: jariha - 16 helmikuu, 2025, 14:19Viimevkonlopulta oli toi handen ramplerin kuva jos oikein ynnäilin?

Viikko sitten lauantaina nuo on bongattu Kustom Kulture Show - reissulla Stadissa...

tevo

Purolan Teboililla tankatesa (1,704€/l 95okt.) ohitte pöhisi harmaa tokalähön varmari- Subaru Leone..

Pande

Äsken Munkkiniemessä varsin siisti Toyota Land Cruiser tätä korimallia:



Punainen merkki LX Turbo oli takaovessa. Kaksivärinen, oliko hopeanharmaata ja vaaleanruskeata. Eipäs noitakaan ainakaan meillä päin enää juuri näe - tai ei kai uutenakaan Suomessa ollut läheskään niin paljon kuin isompia Land Cruisereita?

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: Pande - 22 helmikuu, 2025, 17:27Äsken Munkkiniemessä varsin siisti Toyota Land Cruiser tätä korimallia:



Punainen merkki LX Turbo oli takaovessa. Kaksivärinen, oliko hopeanharmaata ja vaaleanruskeata. Eipäs noitakaan ainakaan meillä päin enää juuri näe - tai ei kai uutenakaan Suomessa ollut läheskään niin paljon kuin isompia Land Cruisereita?
Ex-työkaveri pelasti elävien kirjoihin palovaurioituneen bj75-lavamallin ja varusti sen mm. ison Landcruiserin 12ht-moottorilla. Kaikkine turnauskestäävyyteen liittyvine taukoineen projekti otti likimain 10 vuotta talkooavuista huolimatta. Minäkin olin mukana ainakin sähköjä ym. yhteensovittamassa ja lopputulos oli varmasti monilta osin parempi ja viimeitellympi, kuin uutena. Tiedän, että jossain on kuviakin lopputuloksesta, mutta just nyt en niitä löytänyt  :dontknow:

LPR

Lainaus käyttäjältä: Pande - 22 helmikuu, 2025, 17:27Äsken Munkkiniemessä varsin siisti Toyota Land Cruiser tätä korimallia:



Punainen merkki LX Turbo oli takaovessa. Kaksivärinen, oliko hopeanharmaata ja vaaleanruskeata. Eipäs noitakaan ainakaan meillä päin enää juuri näe - tai ei kai uutenakaan Suomessa ollut läheskään niin paljon kuin isompia Land Cruisereita?
Isällä oli uutena RJ70 eli 22R besakoneella. Itselläni oli ysärin lopulla LJ70, eli 2L-T turbodiesel. Kyllä noita täällä maalla näkyy, mutta moni on uhrattu offialttarilla. Kaverilla on erittäin siisti RJ.

signet

Lainaus käyttäjältä: Pande - 22 helmikuu, 2025, 17:27Äsken Munkkiniemessä varsin siisti Toyota Land Cruiser tätä korimallia:



Punainen merkki LX Turbo oli takaovessa. Kaksivärinen, oliko hopeanharmaata ja vaaleanruskeata. Eipäs noitakaan ainakaan meillä päin enää juuri näe - tai ei kai uutenakaan Suomessa ollut läheskään niin paljon kuin isompia Land Cruisereita?
Mulla on tommonen pätkä purussa,otin jopa sisätiloihin talteen.Ihan sillä jemmasin sisälle kun siinä on jonkin verran samaa osaa kun tossa meidän hinaus pzj75:ssä,joka on lavamallista uutena tehty.

palontie

Lainaus käyttäjältä: tevo - 22 helmikuu, 2025, 09:47Purolan Teboililla tankatesa (1,704€/l 95okt.) ohitte pöhisi harmaa tokalähön varmari- Subaru Leone..

Mä näin tuon tänään,ajo Vuoreslahdessa vastaan.Veikkaan että se tyyppi joka oli ostattelemassa @Jarona :n svx:ää

LPR

Lainaus käyttäjältä: signet - 24 helmikuu, 2025, 02:13Mulla on tommonen pätkä purussa,otin jopa sisätiloihin talteen.Ihan sillä jemmasin sisälle kun siinä on jonkin verran samaa osaa kun tossa meidän hinaus pzj75:ssä,joka on lavamallista uutena tehty.
Amayama.comista Japaniasta saa ihan genuine osaa melkoisen kihtuulliseen hintaan. Tuo mun kaveri, kellä se RJ on, ei juurikaan tarvikeosia käytä, kun orkkikset ei sen kalliimpia ole.

signet

Eipä niihin tarvikeosia hirveästi ole tarjolla.

LowCrow

Lainaus käyttäjältä: Pande - 22 helmikuu, 2025, 17:27Äsken Munkkiniemessä varsin siisti Toyota Land Cruiser tätä korimallia:



Punainen merkki LX Turbo oli takaovessa. Kaksivärinen, oliko hopeanharmaata ja vaaleanruskeata. Eipäs noitakaan ainakaan meillä päin enää juuri näe - tai ei kai uutenakaan Suomessa ollut läheskään niin paljon kuin isompia Land Cruisereita?

Tässä Äijälässä melkein joka päivä näkee tuommoisen 😁

Marklin

Tänään iltapäivällä Somerolla: