Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Esmi

Hassun näköinen ku näyttää että puolet renkaista kulunut pois!,siis tosta Amatsonista!

LPR

Prätkän näin ajossa tänään Mikkelissä. SV Suska tais olla.

leivonharri

Eilen aamuruuhkassa rekisterikilpi TUL-I69.

Se on suu täys.

FuryIII 71

En ite, mutta Siipis bongas tänään oranssin neliovisen '65 Valiantin täällä lakunilassa, otti videoklipinkin. Ja nyt selvis että ei ollu pelkästään läpikulkumatkalla, vaan pitää majaansa täällä, joten en ole enää yksin lakunilan Valiant-keisari.  O0

LPR

Nelioviset on jäljellä, kun kaksioviset tärvättiin ysärillä.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 28 helmikuu, 2025, 23:30En ite, mutta Siipis bongas tänään oranssin neliovisen '65 Valiantin täällä lakunilassa, otti videoklipinkin. Ja nyt selvis että ei ollu pelkästään läpikulkumatkalla, vaan pitää majaansa täällä, joten en ole enää yksin lakunilan Valiant-keisari.  O0
Hakunila on nyt Valianttila.

Håkansböle - Plymouttisböle.

palontie

Sinne kyllä loistavasti sopii noi keenerimallit.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 01 maaliskuu, 2025, 09:05Sinne kyllä loistavasti sopii noi keenerimallit.
Näähän niitä malleja on.. ::)


Valiantit ja Dartit taas työtä tekevän kansanosan autoja..

palontie

Toi varmaan diilaa siihen malliin että tienaa tunnissa enempi kuin tuulimyllyinssi vuodessa :))

tevo

Tornion Teboililla tankatesa (1.699€/l 95okt.) vieresellä letkulla oli voijakkerin-näkönen Lancia , joku..

Pande

Lainaus käyttäjältä: palontie - 01 maaliskuu, 2025, 09:05keenerimallit.
Yhdellä kaverilla on jo 80-luvulta asti ollut 2-ovinen fuselage-Mopar Suomi-auto. Olikohan joskus 90-luvun alkua kun hän kävi Floridassa. Ajeli siellä sitten vuokra-autolla. Näki etäältä kun risteävää katua ajoi vastaava auto kuin mikä hänellä oli kotona. Äkkiä perään että näkisikö minkälainen harrastaja täällä semmoisella ajelee. Saikin sitten auton näköpiiriinsä ja pääsi monikaistaisella kadulla rinnalle ja kurkkimaan että minkäsnäköistä väkeä siellä on, varmaan hyvin toimeentulevaa harrastajaa kun on noin hieno autokin. No, autosta katseli takaisin viisi-kuusi hymyilevää mustaa miestä. Eihän siinä sinänsä mitään mutta kaverilla tunnelma kuitenkin hieman lässähti kun totesi että hänellä näköjään on kirjaimellisesti keenerimalli.  :)

LowCrow

Tässä meidän kylällä lastasivat 70-luvun alun camaroa trailerille, varmaan viimeiset 10 vuotta vaan keula välillä näkynyt, kun on tallin ovet ollut auki, mutta nyt taisi lähteä muualle maailmalle.

JUY40

Mercedes-Benz hyötyajoneuvo kitymarketin pihassa...

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Pande - 01 maaliskuu, 2025, 13:47Yhdellä kaverilla on jo 80-luvulta asti ollut 2-ovinen fuselage-Mopar Suomi-auto. Olikohan joskus 90-luvun alkua kun hän kävi Floridassa. Ajeli siellä sitten vuokra-autolla. Näki etäältä kun risteävää katua ajoi vastaava auto kuin mikä hänellä oli kotona. Äkkiä perään että näkisikö minkälainen harrastaja täällä semmoisella ajelee. Saikin sitten auton näköpiiriinsä ja pääsi monikaistaisella kadulla rinnalle ja kurkkimaan että minkäsnäköistä väkeä siellä on, varmaan hyvin toimeentulevaa harrastajaa kun on noin hieno autokin. No, autosta katseli takaisin viisi-kuusi hymyilevää mustaa miestä. Eihän siinä sinänsä mitään mutta kaverilla tunnelma kuitenkin hieman lässähti kun totesi että hänellä näköjään on kirjaimellisesti keenerimalli.  :)
Sama vois käydä kun ÄIJÄ-suburbanista nouseekin perheenäiti lasten kanssa.

Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: JUY40 - 03 maaliskuu, 2025, 08:59Mercedes-Benz hyötyajoneuvo kitymarketin pihassa...


On kyl nätti.