Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

tevo

Lainaus käyttäjältä: JUY40 - 03 maaliskuu, 2025, 08:59Mercedes-Benz hyötyajoneuvo kitymarketin pihassa...



Hyi, huono pyyhkijänkumes onpi, jättääpi jälen.
Häpijä etes..

palontie

Kylmäallas kyydissä,kohta pitää kaivaa oma esille niin pääsee vilvottelemaan.

sämpy

En ollut ajatellut että äskympistä on stepparikin ennen kuin Tampereella sellaisen näin. Tosin harvemmin noita mk2 koreja avolavana näkee muutenkaan.

Turre11

Ykköskoppanen polo ja 2 pv volvoa. Kaikilla katot täynnä matkatavaraa, saksan kilvissä olivat

LPR

Lainaus käyttäjältä: JUY40 - 03 maaliskuu, 2025, 08:59Mercedes-Benz hyötyajoneuvo kitymarketin pihassa...

Helmat on tippuneet matkalle...

Turre11

Toka ja kolmoskoppaset lincoln navigaattorit kävi tiellä vastaan. Ja ekakoppanen näkyi vielä, kun oma lähti etelään päin. Äitee oli tyytyväinen, kun se lähti pihastaan pois haitoilta. Ihme suora, ei noita juuri koskaan näy

palontie

Tänään näin hopean Navikaattorin täälä Kajaanissa.

Vaniukko

65 ford galaxie matin ja liisan asemalla just äskettäin

Kyrpov


tevo

Purolan Teboililla tankatesa 1.754€/l 95okt.) ohitte menivät vaalijansininen E-koppanen Opel Kadett ja mustavalako seepraraitanen WV transporter..

JUY40

Sain juuri tiedon karvanoppiini, että hyvä ystäväni oli vaimonsa iloksi hankkinut jonkinlaisen amfibio ajoneuvon. :o  :))


Videon tynkää...

LPR

Rajan vanhoja hydrokoptereita. Roverin kasilla tai Fordin kutosella riippuen mitä valmistussarjaa on. Oli noita vissiin muillakin viranomaisilla, luotsilaitoksella, ym. Tuliko tänne meille päin?

Kato juu, kuvasta bongasinkin missä on kuvattu, Huttulan kylällä, sinnekö tuli?

manha

Vaajakoskella eilen keltainen ekan lähdön Firebird.

JUY40

Lainaus käyttäjältä: LPR - 08 maaliskuu, 2025, 22:42Rajan vanhoja hydrokoptereita. Roverin kasilla tai Fordin kutosella riippuen mitä valmistussarjaa on. Oli noita vissiin muillakin viranomaisilla, luotsilaitoksella, ym. Tuliko tänne meille päin?

Kato juu, kuvasta bongasinkin missä on kuvattu, Huttulan kylällä, sinnekö tuli?

Voortin kutosella tuo. :+1:

Ja joo huttulaan meni.

TwistOla

Lainaus käyttäjältä: JUY40 - 08 maaliskuu, 2025, 16:44Sain juuri tiedon karvanoppiini, että hyvä ystäväni oli vaimonsa iloksi hankkinut jonkinlaisen amfibio ajoneuvon. :o  :))


Videon tynkää...




Sama vehjes Ähtärissä v. 2008 motoristien Veteraanirallissa.