Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Pertti K

On kyllä  8) Ollut on/off-myynnissä jo ainakin 3 vuotta. En oo varma onko samalla omistajalla.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 29 tammikuu, 2024, 15:20On kyllä  8) Ollut on/off-myynnissä jo ainakin 3 vuotta. En oo varma onko samalla omistajalla.
LainaaOllut minulla vuodesta 2008,

Sama taitaa olla..

isalmela


Lerssinen

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 23 tammikuu, 2024, 15:34https://beta.nettiauto.com/oldsmobile/delta/14084858

Siisti, vastamaalattu Olssi, ei paljon millään.

Harmi, ettei ole kehdannut ottaa yhtään kuvaa sisältä tai konehuoneesta.

Katsoin tätä eilen.
Katsoin tätä tänäänkin.























 :thinking:

Pertti K


leivonharri

Kauheet sepostus ja hinta, mutta vähän niinku Lerssinen oldsista.

Pande

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 29 tammikuu, 2024, 18:58Nyt naapurit kateelliseksi, ei oo joka pojalla!
Ei yhtä vähän ajettuja eikä GTi-malleja, mutta jos haluaa vielä oikein avomallin niin Paradise Carsilla on ollut muistaakseni vuosikausia nämä myynnissä.

Rover 114i Cabriolet -95, ajettu 80 tkm, hinta 5900 euroa.



Rover 114i Cabriolet -95 (-96 korimalli), ajettu 70 tkm, hinta 5600 euroa.



Paradise Carsin myytävät autot.

Mut joo tuo Clasanterin ilmoittama GTi on kyllä mielestäni sangen kiva.

LPR

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 29 tammikuu, 2024, 20:27Kauheet sepostus ja hinta, mutta vähän niinku Lerssinen oldsista.
Tällä jobbarilla on aina romaani kirjoitettuna ilmoituksessa.

rb

https://www.nettiauto.com/opel/diplomat/14089893

Opel Diplomat
1971




"Auto on ollut uutena Rikkihappo Oy:n omistuksessa"

Markok

Lainaus käyttäjältä: rb - 30 tammikuu, 2024, 19:16https://www.nettiauto.com/opel/diplomat/14089893

Opel Diplomat
1971




"Auto on ollut uutena Rikkihappo Oy:n omistuksessa"

Opel foorumilla oli listattu ainakin mitä tekemistä olisi jos alkuperäisen haluaisi.

Kopio:

JOS tuosta oikeesti pitäisi alkaa "rakentamaan" orggiskuntoista, menisi hankintalistalle ainakin;
- peltilokasuojat lasikuituisten tilalle (pyöräkaarenlistoja ei saa sopimaan kuitulokasuojien kanssa mitenkään siististi...)
- pyöränkaarien listat hommattava
- etulokasuojien tökeröt V8-merkit pois ja alkuperäiset hankintalistalle.
- kynnyskotelon piiiitkät listat (kuuluu ulottua etulokasuojille asti)
- kaasupoljin?
- mittariston/kojelaudan "puujäljitelmämuovit"...
- ohjauspyörän tööttipainike/keskipehmuste???
- Holley / Rochester? kaasari
- HEI / Delco-Remy? jakaja
- ilmanputsarikotelo
- jarrutehostin??? alkuperäisen 9" kaksikalvotehostimen tilalle on ilmeisesti asennettu uudempi 9" yksikalvo?
- jarupääsylinteri? ilmeisesti samalla laitettu uudempi (luonnollisesti...)
- ns. tuulitunneli?
- jäähdyttimen pienet "alaritilät" puskurin alta kadonneet samoin kuin koristelista hiekkapellin aukosta.
- + varmaan paljon muuta...

rb

https://www.nettiauto.com/plymouth/savoy/14102920

Plymouth Savoy
1960




Ratti vaihtunut vuosien varrella.



Vai eikö Savoyssa ollut sitä neliskulmaista?

rb

Joo.... On toi näköjään orginaali..



Ja tää on sit kai ollu optio listalla..


puu

1960 Dodgeissa tuo ratti oli erilainen automaatissa ja manuaalissa. Jos tuossakin.

leivonharri

Kai se neliöratti ja läpinäkyvä kehän yläpuoli oli etupäässä sen takia, että näkisi mittariston, kun suunnittelija unohti ratin olemassa olon.

Silleen kiva, kun joutuu maksamaan extraa, että näkee mittariston, jos toi on optio.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: rb - 01 helmikuu, 2024, 14:38Joo.... On toi näköjään orginaali..



Ja tää on sit kai ollu optio listalla..


Mites -60 fury? Muistaakseni siinä oli pyöreä ratti? Tuli 2001 käytyä Oulun näyttelyssä semmoisella.