Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

LPR

Lainaus käyttäjältä: Poju - 03 helmikuu, 2024, 08:31https://www.chrysler300club.com/tech/steerwheel/all.html

Näyttää aika pyöreltä.
Kaiketi tuo on noin. Olen kyllä ihan varma, että kaverin autossa oli tuollein vähän litistetty, kuten kuvan -60 300 F. Voihan toki rattikin olla vaihtunut, en niin tarkkaan sitä muista.

FuryIII 71

Tulipa mieleen, että sen muutama sivu sitte olleen lattarauta 2106:n oli hakenut kaverin (tuonpuoleisen nimim. kinde) poika itelleen kavereidensa kans.

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 03 helmikuu, 2024, 16:41Tulipa mieleen, että sen muutama sivu sitte olleen lattarauta 2106:n oli hakenut kaverin (tuonpuoleisen nimim. kinde) poika itelleen kavereidensa kans.

Hienoja poikia siis  ;D
Ihan sama mihin käyttöön.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 03 helmikuu, 2024, 21:37Hienoja poikia siis  ;D
Ihan sama mihin käyttöön.

Juu, ja faijakin ajelee kuusvitosella Signetillä.  :coolsmoke:

Pande

Ryhtyisinkö oman elämäni Pertiksi ja ostaisin Audin ihan vaan koska myyntiyksilössä on noin hieno puhelinratkaisu.



Totuus: en ryhdy. 18 vuotta vanha W12-Audi jonka huoltokirja on "kadonnut" kuulostaa juuri sellaiselta ajoneuvolta jonka hankkiminen järkyttäisi sekä mielenterveyttä että pankkitiliä, vaikka hankintahinta olisikin kohtuullinen.

Audi A8 L 6.0 W12 2006 huutokaupattavana

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Pande - 03 helmikuu, 2024, 22:36Ryhtyisinkö oman elämäni Pertiksi ja ostaisin Audin ihan vaan koska myyntiyksilössä on noin hieno puhelinratkaisu.



Totuus: en ryhdy. 18 vuotta vanha W12-Audi jonka huoltokirja on "kadonnut" kuulostaa juuri sellaiselta ajoneuvolta jonka hankkiminen järkyttäisi sekä mielenterveyttä että pankkitiliä, vaikka hankintahinta olisikin kohtuullinen.

Audi A8 L 6.0 W12 2006 huutokaupattavana
Toisaalta, tää olis just niitä virheitä, joista riittäisi juttua vanhainkodissa.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Pande - 03 helmikuu, 2024, 22:36Ryhtyisinkö oman elämäni Pertiksi ja ostaisin Audin ihan vaan koska myyntiyksilössä on noin hieno puhelinratkaisu.



Totuus: en ryhdy. 18 vuotta vanha W12-Audi jonka huoltokirja on "kadonnut" kuulostaa juuri sellaiselta ajoneuvolta jonka hankkiminen järkyttäisi sekä mielenterveyttä että pankkitiliä, vaikka hankintahinta olisikin kohtuullinen.

Audi A8 L 6.0 W12 2006 huutokaupattavana
Nyt menee hinta 4500 korvilla. Siinä on jo puolet liikaa liki 20 vuotta vanhasta volkkarista.

Kyrpov


isalmela

Lainaus käyttäjältä: LPR - 03 helmikuu, 2024, 23:03Nyt menee hinta 4500 korvilla. Siinä on jo puolet liikaa liki 20 vuotta vanhasta volkkarista.
Alat kuulostaa ihan kaarnelta  ;D


palontie

Lainaus käyttäjältä: LPR - 03 helmikuu, 2024, 12:25Kaiketi tuo on noin. Olen kyllä ihan varma, että kaverin autossa oli tuollein vähän litistetty, kuten kuvan -60 300 F. Voihan toki rattikin olla vaihtunut, en niin tarkkaan sitä muista.


Ootteko te kaikki soikearattivankääjät varmoja että ratteja ei ois koskaan vaihettu?


palontie

Penkkien värimaailma pistää häiritsevästi simmuun.

palontie

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 03 helmikuu, 2024, 21:37Hienoja poikia siis  ;D
Ihan sama mihin käyttöön.

Hyvä harjoitella nostamaan rattorin piikeillä stenan lavalle.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 04 helmikuu, 2024, 13:36Ootteko te kaikki soikearattivankääjät varmoja että ratteja ei ois koskaan vaihettu?
Eeeii.. :panic:

Ei kai tuollainen pyhäinhäväistys vois olla mahdollista noin tuoreissa peleissä?!? :o