Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Toyopet

En jaksa linkittää mutta Mauton talli oli näköjään alkanut rodeja myymään urakalla.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 04 helmikuu, 2024, 14:09En jaksa linkittää mutta Mauton talli oli näköjään alkanut rodeja myymään urakalla.

Ja näkyvät kuvittelevan että niiden nimi takaa ~30k€ hinnan.. :rotfl:

Hienoja pelejä, mutta vttu tuota niiden tyyliä.. :shitfan:

FuryIII 71

Onks toi se pulju missä kalusto makaa pihalla kesät talvet?

Gary Grand

Niitä Mauton kautta myynnissä olevia rodeja.



Tää Hemi-Foortti olisi omaan makuun.. :P






Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 04 helmikuu, 2024, 14:21Onks toi se pulju missä kalusto makaa pihalla kesät talvet?
Nää näyttäisi olevan ihan omistajien tiliin myynnissä tallikuvien perusteella.
Tuskin on ottaneet seisomaan pihalle.. :))

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 04 helmikuu, 2024, 14:29Nää näyttäisi olevan ihan omistajien tiliin myynnissä tallikuvien perusteella.
Tuskin on ottaneet seisomaan pihalle.. :))

Joo, tää tais ollaki eri pulju.  ;D

leivonharri

En mä oikein noistakaan mitään haluaisi.

Pertti K

Epäilen ettei ole edes miseorekkarissa.

tevo


LPR

Mikä firma tämä Mauton talli oikein on? Tuntuu olevan tuota kalustoa melkoisesti myynnissä ja hinnoitella osaa. Onko tämä joku välittäjä jobbari mikä myy asiakkaan lukuun ja vetää provikat välistä, vai seisooko siellä tontilla kymmeniä tai satoja autoja, usein eriasteisia raatoja märkänemässä odottamassa ostajaa?

Kalu

Lainaus käyttäjältä: LPR - 04 helmikuu, 2024, 18:05Mikä firma tämä Mauton talli oikein on? Tuntuu olevan tuota kalustoa melkoisesti myynnissä ja hinnoitella osaa. Onko tämä joku välittäjä jobbari mikä myy asiakkaan lukuun ja vetää provikat välistä, vai seisooko siellä tontilla kymmeniä tai satoja autoja, usein eriasteisia raatoja märkänemässä odottamassa ostajaa?
Jos sieltä neljännesvuosisadan takaa muistat Väiskin meiän tallilta, niin sen joku kaveri on tuolla töissä. No en minäkä firmasta sen enempää tiedä, kuin että tuon automyynnin ohessa tekevät myös jonkin sortin kunnostuksia näille vanhoille kotteroille. Liekö vaan jotain "myyntifiksauksia"...

rb

Lainaus käyttäjältä: LPR - 04 helmikuu, 2024, 18:05Mikä firma tämä Mauton talli oikein on?
Onks kukaan käyny siellä, että onko siellä tämän näköistä?

https://www.nettiauto.com/chevrolet/150/14108922


LPR

Onko tämä tehty Mikkelin suunnilla 25 vuotta sitten?

tevo

Tahi n. 40v takaspäi Oulusa, tonnäkösiä kervolettejä oli puolenkymmentä sillon sielä..

leemu