Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Kalu

Lainaus käyttäjältä: leemu - 04 helmikuu, 2024, 20:24Ai saakeli :drool:
Tietääkö joku paljonko munuaisesta maksetaan pimeästi :think:
Laillisilla markkinoilla Iranissa munuaisten myyntihinta on 2000 - 4000 dollaria.[10][15] Mustassa pörssissa hinta voi olla yli 160 000 dollaria

https://fi.wikipedia.org/wiki/Elinkauppa

Eiku kaupoille...

leemu

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 04 helmikuu, 2024, 20:46Laillisilla markkinoilla Iranissa munuaisten myyntihinta on 2000 - 4000 dollaria.[10][15] Mustassa pörssissa hinta voi olla yli 160 000 dollaria

https://fi.wikipedia.org/wiki/Elinkauppa

Eiku kaupoille...

No saakeli.
Siivu maksasta kylkeen vielä ja sijoittaa viisaasti, niintässähän voi alkaa suunnittelemaan eläkepäiviä ;D

JiiTee

Lainaus käyttäjältä: rb - 04 helmikuu, 2024, 18:58Onks kukaan käyny siellä, että onko siellä tämän näköistä?

https://www.nettiauto.com/chevrolet/150/14108922



Rohkenen sanoa, että ei ole. Toi niiden halli on mun entisen duunin naapurissa. Siihen aikaan siinä oli syöttötuoleja tekevä firma...  :)) Kyllä siinä ihan reilun kokoinen piha on, mutta tuskinpa kaikki kalusto siellä on. Omistajan tiedän vaan nimeltä ja naamalta.

rb

Lainaus käyttäjältä: LPR - 04 helmikuu, 2024, 19:16Onko tämä tehty Mikkelin suunnilla 25 vuotta sitten?
Näyttäs ainakin samalle.
Soraksen Mika tolla vuosituhannen vaihteessa kiihdytteli.

LPR

Lainaus käyttäjältä: rb - 05 helmikuu, 2024, 08:43Näyttäs ainakin samalle.
Soraksen Mika tolla vuosituhannen vaihteessa kiihdytteli.
Niin voi muuten ollakin, jotain tuttua siinä oli.

1320

Lainaus käyttäjältä: LPR - 04 helmikuu, 2024, 18:05Mikä firma tämä Mauton talli oikein on? Tuntuu olevan tuota kalustoa melkoisesti myynnissä ja hinnoitella osaa. Onko tämä joku välittäjä jobbari mikä myy asiakkaan lukuun ja vetää provikat välistä, vai seisooko siellä tontilla kymmeniä tai satoja autoja, usein eriasteisia raatoja märkänemässä odottamassa ostajaa?

En tiedä sen enempää minäkään, mutta kerran olisin yrittänyt käydä siellä yhtä autoa katsomassa (ei nyt sikäli ehkä ostoaikeissa, koska hintapyynti oli järjetön, mutta autossa oli muutama hieman kummallinen juttu minkä takia olisin sen halunnut nähdä, ja samalla kysellä vähän että mistähän tuo hinta on oikein keksitty. No joo, mutta ei siitä sen enempää).
Ilmoituksessa lukee, että täytyy soittaa ennenkun saapuu paikalle, koska eivät päivystä putiikilla kokoaikaa. Olen käsittänyt että tekevät päivätöinä jotain muutakin ja autojobbaus on sitten tavallaan "sivubisnes". No, muutaman kerran yritin soitella parina eri päivänä ja kukaan ei viitsinyt vastata puhelimeen. En sitten viitsinyt lähteä Sastamalaan asti ajamaan joten totesin että pitäkää tunkkinne. ;D

Pande

Kyllä se näköjään kuitenkin jotakin puuhaa eikä vain seisota autoja pitkin pihoja. Ainakin neljällä viimeisimmällä tilikaudella liikevaihto ollut yli miljoonan ja tuloskin ihan kohtuullisesti plussan puolella.

Mauton Talli Oy Finderin yrityshaussa.

rb

Oisko ihan  "Mate in "Ruåtti" ?

https://www.nettiauto.com/chevrolet/210/14110155

Chevrolet 210
1955




Yhden Ruotsissa tehdyn neliovitolpan oon nähny..

rb

https://www.nettiauto.com/mini/1000/14110582

Mini 1000
1973




Tossa menis Harrillakin jo viikko, ennen kun pääsis ajelemaan..


palontie

Jariha tekis ennen aamupaskalla käyntiä.

sämpy

Uskallanko kurkistaa edelliselle sivulle?  :o

palontie

Etkö muista mitä oot kännissä kirjoitellut?

Markok

Lainaus käyttäjältä: rb - 05 helmikuu, 2024, 13:40Oisko ihan  "Mate in "Ruåtti" ?

https://www.nettiauto.com/chevrolet/210/14110155

Chevrolet 210
1955




Yhden Ruotsissa tehdyn neliovitolpan oon nähny..


Oli ilmeisesti sopivan hintainen kun on jo myyty?

Pertti K


Markok

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 05 helmikuu, 2024, 19:16Kymppidona oli hintaa.

Ei nyt ilmaiseksi/lahjoitukseksi luokiteltava siltikään ollut. Tekniikka ja läpikäynti lisäksi tehtävä.