Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Toyopet

Niin, siitähän puuttui moottori, loota ja taka-akseli.

Minulla olisi ollut kaikki ne mutta puuttui se kymppitonni.  ;D

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 05 helmikuu, 2024, 20:49Niin, siitähän puuttui moottori, loota ja taka-akseli.

Minulla olisi ollut kaikki ne mutta puuttui se kymppitonni.  ;D
Noni, ja mulla olis ollut se. No mutta ei me nyt tänään hätään keretty Chevrolet osuuskuntaa perustamaan

LPR



Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 06 helmikuu, 2024, 12:25Onpa hieno!
Mä just mietin että onpas harvinaisen tylsän näköinen vanhaksi hauturiksi.. :o

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: LPR - 06 helmikuu, 2024, 12:13Vähän erikoisempi hauturi.

https://huutokaupat.com/4623773/chrysler-windsor-1951



Tulis komea huoltoauto  :thinking:

Mahtus työkalut kyitiin ja vöhän muutakin.

Muuten turhan siisti mulle  ;D
Tykkään vähä rähjemistä yksilöistä.

Esmi

Onkohan tämä Chrysler sama mikä Lahes oli vuosikausia :thinking: jos on niin myyty vissiin jobbarille ku taas myynnissä.

LPR

Erikoista, että tuohon on tehty ovet kokonaan uusiksi koritehtaalla, eikä vain karmit. Ovien saranointi on sanoakseni hieman kotimaisen tyylinen, samoin kuin kahvat. Myös tuulilasi ja sen kehys on tehty uusiksi. Onkohan aivan uutena tehty, vai kenties uudehkosta kolariautosta muinoin? Myös kaikki listoitus on hyvin kotimaisen oloista.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Esmi - 06 helmikuu, 2024, 13:16Onkohan tämä Chrysler sama mikä Lahes oli vuosikausia :thinking: jos on niin myyty vissiin jobbarille ku taas myynnissä.
Kait tuo noilla on ihan hautuukäyttöön hankittu. Ainakin nettisivuilla oli tuo. Josko ei ollut sitten hyvä bisnes tuollainen vanhempi auto.

rb

Saiskohan tuon sillai varattua, että ajankohta on vielä vähän auki?

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: LPR - 06 helmikuu, 2024, 12:13Vähän erikoisempi hauturi.

https://huutokaupat.com/4623773/chrysler-windsor-1951


Kyllähän tosta katosta kestäis vähän sipaista...

Asiakas kuitenkin kulkee vaakatasossa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 06 helmikuu, 2024, 15:00Kyllähän tosta katosta kestäis vähän sipaista...

Asiakas kuitenkin kulkee vaakatasossa.
:mosh:

Olisko loppunut mielenkiinto harrastemallin raatovankkuriin, jos on kyyti päätynyt hinurikyytiin? :suspect:

Vuokralainen

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 06 helmikuu, 2024, 15:00Kyllähän tosta katosta kestäis vähän sipaista...



ainakin 1/2metriä pystyis ottaa, tuskin sillonkaan vielä etes kunnolla huomais että mitään on tehty...  :P

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Vuokralainen - 06 helmikuu, 2024, 17:02ainakin 1/2metriä pystyis ottaa, tuskin sillonkaan vielä etes kunnolla huomais että mitään on tehty...  :P
Ainakin liki tuon.. :rotfl:
Kattopeltikin vaatisi ehkä vähän silittelyä, kuin on tuollaiseksi palloksi venytetty.. :shitfan: 

Vuokralainen

Ylijääneet metallipalat voi sitten myydä stena/reteko/kuusakoski yms romurille ja niillä rahoilla laittelee loppu kotteron mieleiseen kuosiin.  ::)  :P