Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

leivonharri

jos laskisi kattoa, mutta pitäis noi ikkunat tuon kokoisena?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 06 helmikuu, 2024, 17:18jos laskisi kattoa, mutta pitäis noi ikkunat tuon kokoisena?
Liskoja terraariossa? :o

Gary Grand



Siis mitvit?!? :o

Jos joku tuon maksaa, niin.. :o

Osmohan on pääosin siistimpi kuin tuo. :rotfl:

Stang81

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 06 helmikuu, 2024, 17:41

Siis mitvit?!? :o

Jos joku tuon maksaa, niin.. :o

Osmohan on pääosin siistimpi kuin tuo. :rotfl:

Nykyisin aika monet omasta mielestä ihan kusiset leppäjeepit on päälle viistonnia ja ehjemmän oloiset on puolet niiden pyynnistä.

Kalu

Lainaus käyttäjältä: Esmi - 06 helmikuu, 2024, 13:16Onkohan tämä Chrysler sama mikä Lahes oli vuosikausia :thinking: jos on niin myyty vissiin jobbarille ku taas myynnissä.
Vai oliks se joku Plymouth?

leivonharri


Kalu

Kai tää enemmän on mopo? mut laitan tänne ny kuitenki... Mulla kun sebring talvikikottimena, ni duunikaveri duunis näytti et tos ois mulle uus talvikikotin.....

https://huutokaupat.com/4613464/chrysler-sno-runner-1979

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 06 helmikuu, 2024, 18:44Kai tää enemmän on mopo? mut laitan tänne ny kuitenki... Mulla kun sebring talvikikottimena, ni duunikaveri duunis näytti et tos ois mulle uus talvikikotin.....

https://huutokaupat.com/4613464/chrysler-sno-runner-1979
Ajamalla kotiin?

Kalu

Ja tuossa ruumisauton silpomista.
Ei nyt osunut silmään, mut muistaakseni kommenteissa oli pientä arvostelua tekijöille, you should be killed....



Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 06 helmikuu, 2024, 18:49Ja tuossa ruumisauton silpomista.
Ei nyt osunut silmään, mut muistaakseni kommenteissa oli pientä arvostelua tekijöille, you should be killed....



Muutamaan kertaan tuon kattonut ja aina se säväyttää.. :iwantit:

Kyrpov


Esmi

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 06 helmikuu, 2024, 18:41Vai oliks se joku Plymouth?
Kyllä se Chrysler oli,siinä Vapaudenkadulla se hautaustoimisto minkä autoja se oli,muistaakseni viime vuonna myynnissä tai edellinen vuosi. Vieläköhän siellä ikkunalaudalla on niitä hautausautojen pienoismalleja näytillä :thinking:

Kalu

Lainaus käyttäjältä: Esmi - 06 helmikuu, 2024, 19:25Kyllä se Chrysler oli,siinä Vapaudenkadulla se hautaustoimisto minkä autoja se oli,muistaakseni viime vuonna myynnissä tai edellinen vuosi. Vieläköhän siellä ikkunalaudalla on niitä hautausautojen pienoismalleja näytillä :thinking:
Hämynen muistikuva siitä myyni-ilmosta on, mut tää hämmentää entisestään? Sama rekkari kuin tuossa kemin autossa ja eikä toi kuvakaan taida olla mistään lahen kirkosta?

https://hautaustoimistolahti.fi/yhteystiedot

Pande

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 06 helmikuu, 2024, 20:54Hämynen muistikuva siitä myyni-ilmosta on, mut tää hämmentää entisestään? Sama rekkari kuin tuossa kemin autossa ja eikä toi kuvakaan taida olla mistään lahen kirkosta?

https://hautaustoimistolahti.fi/yhteystiedot
Eikös tuo ole Hollolan kirkko?


Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 06 helmikuu, 2024, 18:44Kai tää enemmän on mopo? mut laitan tänne ny kuitenki... Mulla kun sebring talvikikottimena, ni duunikaveri duunis näytti et tos ois mulle uus talvikikotin.....

https://huutokaupat.com/4613464/chrysler-sno-runner-1979
Tommosta oon himoinnut, mutta huhhuh tuota hintaa jo nyt.  :o