Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: LPR - 10 maaliskuu, 2025, 21:07Aika hengetön voip olla kulkemaan, ainakin poka päällä. Kaverilla oli muinoin Ram Van kutosella ja manuaalilla, niin ei sillä kovin tarvinnut kiiruhtaa.
No, joku 720 4WD Datsuni 2.2 tai jopa 2.5 SD-koneella.. :rotfl:
Moisen omistaneena voin todeta ettei ole kiireisen ihmisen ajopeli. :))

sössö

ajoin tommosella ramilla jonkun verran missä manuaali ja 318 eikä sekään kovin raketti ollu.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 10 maaliskuu, 2025, 23:06No, joku 720 4WD Datsuni 2.2 tai jopa 2.5 SD-koneella.. :rotfl:
Moisen omistaneena voin todeta ettei ole kiireisen ihmisen ajopeli. :))
Mersuja ei tarvii tähän edes sotkea, jollain lörppiksellä 0-100 kestää kolme päivää todistetusti.

sämpy

Lainaus käyttäjältä: sössö - 10 maaliskuu, 2025, 23:08ajoin tommosella ramilla jonkun verran missä manuaali ja 318 eikä sekään kovin raketti ollu.

Jaa. Ainakin talvella ei sellaista vauhtia ollutkaan ettei olis alkanut takapyörillä suttaamaan, vaikka motarilla. Joten mitä sillä lisäteholla olisi tehnyt.

sössö

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 11 maaliskuu, 2025, 07:02Jaa. Ainakin talvella ei sellaista vauhtia ollutkaan ettei olis alkanut takapyörillä suttaamaan, vaikka motarilla. Joten mitä sillä lisäteholla olisi tehnyt.
ajoin itte vaan kesällä kun oli moinen tarjolla ja annoin capricen "vaihdossa" testattavaksi. vähän ajettu oli ja kaikki saasteromut paikoillaan. En sit ostanu kun pikapit ei sinänsä kiinnosta vaikka hinta ja laatu kohtasi.

Musta78


sämpy

Onko se niinkuin kallis vai halpa? Itse en osaa sanoa kun ei ole tuollaiset ikinä kiinnostaneet.

leivonharri

Eli tuo ei ole aito Alpina vaan siinä on Alpinan vanteet ja joku random korisarja? Ihan siisti vehe.

En vieläkään saksalaisautoista ymmärrä mitään, mutta eikö nuo Alpinat ole vain muutamia satoja valmistettuja?

WBBC

Ankean värinen sisusta. En tuota yksilöä ostaisi jos olisin tuollaista ostamassa.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 14 maaliskuu, 2025, 09:51Ankean värinen sisusta. En tuota yksilöä ostaisi jos olisin tuollaista ostamassa.
Mäkään en ole koskaan tykännyt rullatuolinharmaasta.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 14 maaliskuu, 2025, 10:11Mäkään en ole koskaan tykännyt rullatuolinharmaasta.
Niin siis tossahan harmaanisen kokonaisuuden rikkoo musta kojelauta ja joku ihme ulkoväri. Itelle isoin törnoffi noissa edustusautoissa on pitkät takaovet kun ite oon kumminkin 99,5% kuskin paikalla.

WBBC

Mun mielestä tällainen punainen nahkasisusta sopii moneen autoon bemarin lisäksi.

Pertti K

Joo tommonen oli



Mutta nyt on aistikkaammat värit  8)


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 14 maaliskuu, 2025, 10:44Mun mielestä tällainen punainen nahkasisusta sopii moneen autoon bemarin lisäksi.

Tässähän on jo vähän yritystä saada auton sisusta sen näköiseksi, ettei ole kaikkea samasta suulakkeesta turautettu. 8)

Todella positiivinen yllätys! :coolsmoke:

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 14 maaliskuu, 2025, 11:03Joo tommonen oli



Mutta nyt on aistikkaammat värit  8)


Niinku olis norsun kivespussin sisällä.