Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Kaktus - 06 helmikuu, 2025, 09:16Siitä pakuntarpeeseen nelikkohiace pikkurahalla.  :o  ::)

https://www.nettiauto.com/toyota/hiace/14777760

:o oonko muuttanut Kuopioon ja onko minulla hiace?
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 06 helmikuu, 2025, 13:54:o oonko muuttanut Kuopioon ja onko minulla hiace?

Karmea herätä tuollaiseen todellisuuteen.
Vielä on eilinen jossain.

Turre11

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 06 helmikuu, 2025, 13:54:o oonko muuttanut Kuopioon ja onko minulla hiace?

Minkäslaista viinaa tämä absintti oikein on?

Gary Grand

Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

FuryIII 71

1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "PilsnerCäb".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: ramman - 06 helmikuu, 2025, 12:49ja pakettiauton vanteet  ::)
Nyt ihan heti ei tule mieleen montaakaan pakettiautoa, joissa olis 5x4.75" pulttijako :thinking:

Carillo

Lainaus käyttäjältä: '59 Kingswood - 06 helmikuu, 2025, 17:54Nyt ihan heti ei tule mieleen montaakaan pakettiautoa, joissa olis 5x4.75" pulttijako :thinking:

Camino  ;D

Harri S

Päätoiminen harrastaja

Pande

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 06 helmikuu, 2025, 20:52Siitäpä moottori autoon tai moottoripyörään.
Tekijän tulee vain hankkia riittävän iso aihio, jotta tähtimoottori sopii voimanlähteeksi. Kuten vaikka Goggomobil.

If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Harri S

Joo. Mua alkoikin jo harmittamaan kun myin ne kaksi tuommosta T400 Goggomobilia pois 15v sitten.
Mutta olihan mulla penskana se Matchboxin Mini haha.

https://matchbox.fandom.com/wiki/Mini_Ha_Ha

Päätoiminen harrastaja

LPR

Sinäkin? Mä katsoin, että yks kuopiolainen kaveri on myymässä autoa, mutta ei ainakaan ennen pihalla ole tuollaista kalustoa ollut.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

LPR

Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 06 helmikuu, 2025, 21:09Joo. Mua alkoikin jo harmittamaan kun myin ne kaksi tuommosta T400 Goggomobilia pois 15v sitten.
Mutta olihan mulla penskana se Matchboxin Mini haha.

https://matchbox.fandom.com/wiki/Mini_Ha_Ha

Nyt välähti muisto että mullakin oli.  ;D
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.
Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Dodge B150 -84 Daily driver
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 06 helmikuu, 2025, 18:40Camino  ;D
on joo, ja sen tiesinkin, kun niitä on nurkissa muutamia ihan siitä ekasta vuosimallista lähtien, ja mainitsinkin "ei tule mieleen montaakaan". Ne edellä mainutut vanteet ei istu visuaalisesti elkyn lisäks myöskään sedan deliveryyn, joka olis pakuista se toinen  vaihtoehto mainitulla pulttijaolla... Enkä nyt ihan heti keksi muuta hyötyajoneuvoja samalla puttijaolla :thinking: