Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

FuryIII 71


Pertti K

Nyt kun kattelen niin pitäisköhän kalvottaa tuo puu(?)viilu jollain harmaanisemmalla sävyllä.  :thinking:

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 14 maaliskuu, 2025, 11:03Mutta nyt on aistikkaammat värit  8)


ja insinööritkö muka harmaita  :+1:

WBBC

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 14 maaliskuu, 2025, 11:05Tässähän on jo vähän yritystä saada auton sisusta sen näköiseksi, ettei ole kaikkea samasta suulakkeesta turautettu. 8)

Todella positiivinen yllätys! :coolsmoke:

Bemareissa on myös ainakin ennen ollut tyylikäs punainen mittarivalaistus. Ja kattokonsolissa punainen valo joka valaisee himmeästi keskikonsolin aluetta. Näin ainakin vaimon vuosimallin 2011 mallissa vielä on. Uudemmista en tiedä mitään.

Musta78



FuryIII 71



Jarona

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 14 maaliskuu, 2025, 15:07https://www.nettiauto.com/opel/rekord/14911688
Coupe Rekord.
Mulla oli tollainen . tolppa mallia tosin, ajoin sen ensin tolppaan ja sitten lopputalveksi pihahankeen, syvälle.
En ole ylpeä moisesta mutta olin nuori ja hulttio. :(

Pertti K

Nyt @Gary Grand hoxhox, Naamakirjasta bongattua: "Myydään toimeksiantona korkeimman tarjouksen tekevälle 2kpl ford rancheroita 👍"

Mutta voi rähmä: "Autoja ei myydä yhdessä joten tarjous yksilöitynä jompaan kumpaan autoon.. "  :smashhead:

Mutta eiköhän täältä joku voi sen toisenkin ostaa sulle pientä vaivanpalkaa vastaan.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 18 maaliskuu, 2025, 17:08Nyt @Gary Grand hoxhox, Naamakirjasta bongattua: "Myydään toimeksiantona korkeimman tarjouksen tekevälle 2kpl ford rancheroita 👍"

Mutta voi rähmä: "Autoja ei myydä yhdessä joten tarjous yksilöitynä jompaan kumpaan autoon.. "  :smashhead:

Mutta eiköhän täältä joku voi sen toisenkin ostaa sulle pientä vaivanpalkaa vastaan.
Missäs tuommoinen ilmo on?

Pertti K


Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 18 maaliskuu, 2025, 17:13Jenkkiautoharrastajissa taisi olla.
Hetihän se hyppäsi esiin, kun fb:b aukaisi.

Onhan niissäkin askartelua.

Pertti K


palontie

Sillä rupee piha täyttymään autoista jotka pitää museoida.