Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

manha

Samainen kaveri myi eilen jossain facen ryhmässä, -64 projekti-Impalan korkeimman tarjouksen tehneelle.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: manha - 18 maaliskuu, 2025, 18:16Samainen kaveri myi eilen jossain facen ryhmässä, -64 projekti-Impalan korkeimman tarjouksen tehneelle.
Mihis sen hinta kipusi?
4600€ tais olla kun viimeksi näin..

manha

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 18 maaliskuu, 2025, 19:06Mihis sen hinta kipusi?
4600€ tais olla kun viimeksi näin..

 Oma muistikuvani on,että se olisi lähtenyt juurikin tuolla summalla.

Zephyr

Nakkilan Verstaan C10 pickup uudestaan Mecumilla, tammikuussa taisi olla korkein tarjous jotain luokkaa 45.000 USD, ja reserve not met

https://www.mecum.com/lots/1139932/1965-chevrolet-c10-custom-pickup/

1purehell

Lainaus käyttäjältä: Zephyr - 19 maaliskuu, 2025, 08:55Nakkilan Verstaan C10 pickup uudestaan Mecumilla, tammikuussa taisi olla korkein tarjous jotain luokkaa 45.000 USD, ja reserve not met

https://www.mecum.com/lots/1139932/1965-chevrolet-c10-custom-pickup/


Menikö tuo laivattu jenkkeihin myyntiin, vai onko tuo vaan laitettu tuonne tyrkylle?

Hitto noi vanhat Squarebody paripyörätkin on nykyään ihan sikahinnoissa tuolla rapakon takana.  :panic:

sössö

amerikassa se auto mun ymmärtääkseni on.

Kyrpov

Jenkkilässä olis ovessa joku CALLAHAN BADASS ENGINEERING SHUT THE FUCK UP CO INC


sitten tulee suomesta verstas kikkelis kokkelis  ;D



leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 20 maaliskuu, 2025, 07:23Jenkkilässä olis ovessa joku CALLAHAN BADASS ENGINEERING SHUT THE FUCK UP CO INC


sitten tulee suomesta verstas kikkelis kokkelis  ;D



Luulis tikkaavan aika vauhdikkaasti jos on kikkeli kokkelis.

Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - 03 lokakuu, 2024, 13:46Bongasin että siellä olis mun ex Blazer S10 huutokaupat.com sivuilla vielä jonkin aikaa myynnissä.

Huhhuh!
https://www.nettiauto.com/chevrolet/blazer/14926285

Jopas oli todellakin yllätys että ei se mennytkään paalin tms vaan siitä oltiin rakennettu tällainen!!
 :+1:

Pande

Tämä Esprit on ollut kauan myynnissä ja hinta on pudonnut. Nyt kuulostaa kohtuulliselta kun ajomääräkin on maltillinen, toki maalit ovat vähän kesineet.



Sisustus tuommoisessa on kyllä ihan alunperinkin vähän omatekoisen oloinen.



Lotus Esprit -89 hintaan 26 800 euroa.

LPR

Joku jobbari meinaa pistää Oopeleilla rahoiksi. Roiskaistu ylimaalaus, ja muuten ei ole tehty juuri mitään, ei edes puhdistettu kunnolla ja hintaa laitettu pari kymppiä. Samalla jobbarilla puolenkymmentä vastaavaa Oopelin kytöstystä.

https://www.nettiauto.com/opel/ascona/14928113


deeäxä


Smirkelimies

https://www.blocket.se/annons/skaraborg/desoto_custom_club_coupe/1401703572

Maltilla customoitu Desoto. Chevyn sb. Minun mielestä aikas mukavan näkönen.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - 21 maaliskuu, 2025, 21:33Huhhuh!
https://www.nettiauto.com/chevrolet/blazer/14926285

Jopas oli todellakin yllätys että ei se mennytkään paalin tms vaan siitä oltiin rakennettu tällainen!!
 :+1:
7800€ ja onnea myyntiin  :cheers: