Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Poke

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 12 tammikuu, 2026, 20:32Tommonen Crewcab olis aika hieno..

12500€. Hienous loppui siihen. Mahtuuhan tuon lavalle 10 meksikolaista kartelliukkoa pistoolit sojossa. :o

rb

Lainaus käyttäjältä: Poke - 12 tammikuu, 2026, 22:09Mahtuuhan tuon lavalle 10 meksikolaista kartelliukkoa pistoolit sojossa.
Eeeii...... Kyllä se on Hiluxi hommia. :)


Aalto

Lainaus käyttäjältä: rb - 13 tammikuu, 2026, 15:23Eeeii...... Kyllä se on Hiluxi hommia. :)


Eipä taitas kapinoista ja sisällissodista mitään tulla ilman hiluxeja ja kalashnikoveja.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Aalto - 13 tammikuu, 2026, 15:44Eipä taitas kapinoista ja sisällissodista mitään tulla ilman hiluxeja ja kalashnikoveja.
Cadillacin penkillä kapinakin vaimenee.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Aalto - 13 tammikuu, 2026, 15:44Eipä taitas kapinoista ja sisällissodista mitään tulla ilman hiluxeja ja kalashnikoveja.
Leukaa rintaan vaan.. :wc:
Ei oo paljon Kalashnikoveja näkynyt ja Hiluxit on viety Afrikkaan/Ukrainaan..

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 13 tammikuu, 2026, 16:26Leukaa rintaan vaan.. :wc:
Ei oo paljon Kalashnikoveja näkynyt ja Hiluxit on viety Afrikkaan/Ukrainaan..
Mulla on yks nelikko hilux aihio.  ;D

rb


Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: rb - 13 tammikuu, 2026, 19:48https://www.nettiauto.com/chevrolet/cheyenne/15510341

Chevrolet Cheyenne
1990




Ei mee ihan yhteen parkkiruutuun..
pitkähytti niga varustelutasolla harvemmin myynnissä

Poke


Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Poke - 13 tammikuu, 2026, 19:59Sä teknikaali. ::)
No jos siitä saisi ekan auton millä pääsee meidän laavulle. Kyllä sinne traktorilla pääsee.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: rb - 13 tammikuu, 2026, 19:48https://www.nettiauto.com/chevrolet/cheyenne/15510341

Chevrolet Cheyenne
1990




Ei mee ihan yhteen parkkiruutuun..
Kattelin liikenteessä uutta Hiluxia (Tacoma nimellä) että toihan on kasvanu melkeen aikuiseksi, ja niin onkin. Leveys on tasan sama kuin ton sevyn, ja pituudesta puuttuu vain 20 senttiä.  Hytti on Hiluxissa isompi mutta lava vain 6 jalkaa. Se on siis itse asiassa esim neliöruho subua hiukan pidempi ja vain jonkun sentin kapeampi.

Tundran mittoja en katsonu mutta se on kyllä jo reilusti isompi kuin tuo sevy.

Ilmeisesti tojotana kumpikin mahtuu kuitenkin mihin rakoon vaan.

Pande

Suomessa harvinaisempi kuin aikaisempi korimalli. Kuvista voi haistaa miltä tuon ikäisen Datsunin sisustan muovit tuoksuvat.  :) Ainakin maalia ja jonkin verran siistimistä vaille näyttäisi myyntiyksilö olevan.



-78 Datsun 160J SSS 7 000 euroa.

Bantam

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 13 tammikuu, 2026, 17:40Mulla on yks nelikko hilux aihio.  ;D

Veljelläkin oli, mutta pelästyi mätävikaa ja jollekin se vielä kelpasi.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Pande - 13 tammikuu, 2026, 20:58Suomessa harvinaisempi kuin aikaisempi korimalli. Kuvista voi haistaa miltä tuon ikäisen Datsunin sisustan muovit tuoksuvat.  :) Ainakin maalia ja jonkin verran siistimistä vaille näyttäisi myyntiyksilö olevan.



-78 Datsun 160J SSS 7 000 euroa.
MYYTY alta aikayksikön

Jussi

Lainaus käyttäjältä: rb - 13 tammikuu, 2026, 19:48Ei mee ihan yhteen parkkiruutuun..
Kyllä yleensä saa sopimaan kun vähän vaan lipsuu pituuden osalta.