Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Kyrpov

Teemulla on aina aikaa faneille, ei ole kusi noussut päähän vaikka kuuluu maailmallakin kärkeen suomijulkkiksista.

Eikä ole ruvennut perseitä nuolemaan vaan sanoo mitä ajattelee. Arvostan.


LPR

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 18 tammikuu, 2026, 19:16Teemulla on aina aikaa faneille, ei ole kusi noussut päähän vaikka kuuluu maailmallakin kärkeen suomijulkkiksista.

Eikä ole ruvennut perseitä nuolemaan vaan sanoo mitä ajattelee. Arvostan.


Tuo Trumpisti haukkui suomalaiset ensitöikseen siinä Top Gearissa. Pysyköön siellä trumplandiassaan, kun siellä kaikki on niin paljon paremmin. Upea presidenttikin.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: LPR - 18 tammikuu, 2026, 19:23Tuo Trumpisti haukkui suomalaiset ensitöikseen siinä Top Gearissa. Pysyköön siellä trumplandiassaan, kun siellä kaikki on niin paljon paremmin. Upea presidenttikin.
Ilmiannoin. Toivotan omasta puolestani tervetulleeksi politiikka osastolle puhumaan asiasta.

Carillo

Trump on kova jätkä. Vähän kyllä myös höpönassu  ;D

Luoja tietää kuinka paljon somalit ovat huijanneet rahaa valtiolta. Trump sentään meinaa puuttua tähän. Joku demari lakaisis maton alle  :wc:

palontie

Kova jätkä valtaa aseettomia maita ja vie mineraalit,ihan vitun kova tullimies.

Näihin löytyy oma aihealue ja ketjukin
https://kellari.vip/index.php?board=18.0
https://kellari.vip/index.php?topic=4458.0

Näistä on nyt muistutettu sen verran usein ja eri paikoissa  että jatkossa politiikka-aiheiset viestit yleiselle puolelle poistetaan kyselemättä.

Tervesin ylläpito

Carillo


leivonharri

Lainaus käyttäjältä: palontie - 19 tammikuu, 2026, 09:56Kova jätkä valtaa aseettomia maita ja vie mineraalit,ihan vitun kova tullimies.

Näihin löytyy oma aihealue ja ketjukin
https://kellari.vip/index.php?board=18.0
https://kellari.vip/index.php?topic=4458.0

Näistä on nyt muistutettu sen verran usein ja eri paikoissa  että jatkossa politiikka-aiheiset viestit yleiselle puolelle poistetaan kyselemättä.

Tervesin ylläpito

On muuten kohtuu raskas topikki seurata.

rb

https://www.nettiauto.com/ford/thunderbird/15521369

Ford Thunderbird
1962




T-Böödin saa tänä päivänä halvemmalla, kun Valiantin.

sämpy

Sopiskohan tuohon semmoinen superbird-tyyppinen takaspoileri.. chrome delete ja niin pois päin. Eikö kaikki teelinnut ole olleet aina halvemman sorttisia kuin joku cougar tms, siihen nähden yllättävän vähän niitä on rakenneltu isommin perversioin. Nastolassakin seissyt yksi puoliksi purettuna niin kauan kuin muistan.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: rb - 19 tammikuu, 2026, 17:14https://www.nettiauto.com/ford/thunderbird/15521369

Ford Thunderbird
1962




T-Böödin saa tänä päivänä halvemmalla, kun Valiantin.
Eipä taida vaihtaa astroon...
Kehtaisin kyllä tuommoiselle fordillakin ajaa.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 19 tammikuu, 2026, 17:41Eipä taida vaihtaa astroon...
Kehtaisin kyllä tuommoiselle fordillakin ajaa.
paljon täytys myyjän antaa väliä?

Poke

Lainaus käyttäjältä: rb - 19 tammikuu, 2026, 17:14https://www.nettiauto.com/ford/thunderbird/15521369

Ford Thunderbird
1962




T-Böödin saa tänä päivänä halvemmalla, kun Valiantin.

Naama on hieman vino. Kenties molemmat puskuttimet pitäsi vaihtaa tai korjata jos haluaisi siistin. Nuohan ovat upeita vehjeksiä korjattuina ja entisöitynä. Ei noita edes pysty eikä järkeä kustomoida.

Pande

Lainaus käyttäjältä: rb - 19 tammikuu, 2026, 17:14T-Böödin saa tänä päivänä halvemmalla, kun Valiantin.
Mielestäni etenkin tuon ikäluokan Tbirdien hintataso on jo kauan ollut sangen alhainen. Muistelen jo noin vuonna 2000 asiaa hämmästelleeni kun yhdellä kaverilla oli sellainen hetken aikaa, en nyt sano markkasummaa kun en varmaksi muista mutta ei se paljon ollut silloinkaan. Joka on vähän erikoista kun kuitenkin sporttinen massasta poikkeava neljän hengen auto.

LPR

Tollainen Pöllö on h...tin hieno.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 19 tammikuu, 2026, 17:44paljon täytys myyjän antaa väliä?
voisin ihan päittäinkin vaihtaa...  :P