Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

sössö

Tosta kohtaa noi korkeiden autojen muotoillut penkit tuppaa pärsiintymään. King cabissa alle 100tkm ja penkki tohjona tosta reunasta, jos noi kilsat vielä maileina niin ihan voi olla nahkapenkkikin tossa jamassa

LPR

Lainaus käyttäjältä: sössö - 24 huhtikuu, 2026, 00:21Tosta kohtaa noi korkeiden autojen muotoillut penkit tuppaa pärsiintymään. King cabissa alle 100tkm ja penkki tohjona tosta reunasta, jos noi kilsat vielä maileina niin ihan voi olla nahkapenkkikin tossa jamassa
Ei kyllä nahan pitäis tuollein revetä noilla kilsoilla, vaikka kuinka korkea on, eikä ratin hipelöintinäppylöistä tekstien kulua pois. Kyllä siitä on iso osa kilometreistä jäänyt matkalle. Muutenkin melko elähtäneen oloinen kokonaisuutena.

sössö

Lainaus käyttäjältä: LPR - 24 huhtikuu, 2026, 00:31Ei kyllä nahan pitäis tuollein revetä noilla kilsoilla, vaikka kuinka korkea on, eikä ratin hipelöintinäppylöistä tekstien kulua pois. Kyllä siitä on iso osa kilometreistä jäänyt matkalle. Muutenkin melko elähtäneen oloinen kokonaisuutena.
riippuu monesta asiasta, esim. raahaako tuosta sivutuesta itsensä yli moneen kertaan päivässä 120kg vai 50kg ihminen. Noi sivutuet vaan kuluu tuon tyyppisessä autossa paljon kun niiden päältä noustaan ja laskeudutaan autosta. Ne ei yhtä kovilla ole matalassa henkilöautossa.

Poweri

Penkitkin kuluu tietysti eri tavalla riippuen millasta on ajot, kattoo noita pakettikuriireja niin ne on ulos ja takas 500 kertaa päivässä.

Tossa on keula aika huonossa mallissa, ja onko jarrupoljin metallilla? Näkyy ainakin neljässä kuvassa mutten pysty sanomaan varmaksi.

jos lukema on oikeesti 180tkm niin on tuo work truckille mahdollista olla jo aika ruvella. Tiedä sitten.

Poweri

tätä kattelin jo aiemmin tänään, aika kiva olis tommonenkin, 9800 cad pyynti. bensa 5.7
pikkari

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 24 huhtikuu, 2026, 02:34tätä kattelin jo aiemmin tänään, aika kiva olis tommonenkin, 9800 cad pyynti. bensa 5.7
pikkari

Minusta jopa yllättävän hyvä toi väriteema tuossa.

isalmela

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 23 huhtikuu, 2026, 18:26Ei kaikista luettavin fontti.
Minä luin tämän nopeasti että "ei kaikkein luotettavin forti"

LPR


Carillo

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 24 huhtikuu, 2026, 02:34tätä kattelin jo aiemmin tänään, aika kiva olis tommonenkin, 9800 cad pyynti. bensa 5.7
pikkari


Aika namiskuukkeli  :coolsmoke:

Carillo

Tuo F350:sen jobb.. siis myyjä tykkää kuuleman mukaan välillä vaihtaa "leedille" mm etanolin ym päihteiden voimin.

Kun kattoo tuon yksilön kilometrejä, penkin kuntoa, lavan kuntoa niin ihan varmana on mittarilla joku käynyt. Millaiset paperit on mahtanu kinnerissä olla kun on maahantuotu...

Tuo paikka on kyllä oikein kunnon vanhan ajan jobbari meininkiä 🤑


rb


WBBC

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 24 huhtikuu, 2026, 03:07Minusta jopa yllättävän hyvä toi väriteema tuossa.


On hyvä väriyhdistelmä, eikä mitään turhia koristeita, astinlautoja yms. Vähän miehekkäämmät vanteet ja isommat BFG-All Terrain -renkaat, niin olisi todella hieno.

palontie

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 24 huhtikuu, 2026, 03:07Minusta jopa yllättävän hyvä toi väriteema tuossa.



Mulla oli yksi Subbe tuolla väriteemalla.

Poweri

Tykkään tosta tekniikkapaketista, 3/4 tonninen voimalinja ja 5.7 kone pitäs olla tosi pitkäikäinen yhdistelmä. Konekin helppo/halpa/taloudellinen.