(Anti)voorteilua ja muuta mukavaa

Aloittaja Mikkis83, 02 toukokuu, 2020, 10:47

« edellinen - seuraava »

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 17 elokuu, 2025, 08:13Kattelinkin just instan puolella.. :P
Lompsa kestää kun tekee ajan kanssa. :))

No jooo. Kait tässä kalleimmat hankinnat on jo hankittu, luulisin? Nuohan ei ollu sen reilu 70e/kpl.

 Tän sulan aikana kait tuo pitäs koettaa käyntiin saada, että pääsis omassa tallissa jatkamaan.

Tankki pitää ainakin vaihtaa ja hitsata lattioita sieltä sun täältä tulevan talven aikana.

Mikkis83

Sampossa kävi vähän paikat kuumina



No eipä mittään, ku purkamaan naapurin puimurista ehjä ja matka jatkuu.

tevo

.. ja naapuri tykkääpi moisesta jekusta ..

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: tevo - 19 elokuu, 2025, 20:19.. ja naapuri tykkääpi moisesta jekusta ..

Ei kerrota sille siitä :rolleyes:

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 19 elokuu, 2025, 19:00Sampossa kävi vähän paikat kuumina



No eipä mittään, ku purkamaan naapurin puimurista ehjä ja matka jatkuu.
Ihan väärä toimintatapa, olisit jättänyt Sampon siihen ja käynyt ostamassa "uuden" tilalle.
Täälläpäin yksi, kuulemma jo edesmennyt, isäntä ei korjannut mitään koneita vaan osti ehjän aina tilalle.
Kerran puimuri meni tukkoon kesken puinnin ja remmit alkoi savuta, reippaana miehenä oli ottanut puukon esiin ja vetänyt hihnat poikki, ennenkuin sammutti koneen, ja jätti sen koneen siihen mihin sammutti.

Siellä on jokunen niittokone ja paalain pitkin peltoja, tai ainakin oli ellei perikunta ole siivonnut pois. Vähän kyllä epäilen.

Kähmy545

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 19 elokuu, 2025, 19:00Sampossa kävi vähän paikat kuumina



No eipä mittään, ku purkamaan naapurin puimurista ehjä ja matka jatkuu.

Et sitte ole ajatellu vaihtaa nyykkäriin?

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Kähmy545 - 20 elokuu, 2025, 09:04Et sitte ole ajatellu vaihtaa nyykkäriin?


Siniset teipit kylkeen ja se on sit siinä?

Toyopet

Tuosta Ford/New Holland sinisestä tuli mieleen, kun eräs kylän isäntä maalautti @LowCrowlla 4000 fordinsa lokarit ja ruuttasin sitten sen lopun maalin (se isäntä ei halunnut sitä loppua itselleen kuivumaan) oman traktorin takakauhaan.
Papparainen tuli sitten käymään ja kauhan huomasi heti. Vanhan valmettilaisen silmää häiritsi fordin sininen loota valmetin perässä, kuittaili värinvaihdosta, ei kuulemma sovi sininen maatalouskoneisiin.
No nyt vasta cutlassia maalatessa käytin lootaa koealustana ruiskun säädössä ja se on pääosin kullanvärinen.

Kähmy545

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 20 elokuu, 2025, 09:48Siniset teipit kylkeen ja se on sit siinä?

Itellä kahden sampon jälkeen NH TX 34 ja tuli tunne, että tämähän on Texasia.

Mikkis83

Tuo porilainen on siitä kiva vehe, että kun niitä tuntuu olevan metsät täynnä, ni varaosia on helppo saada virka-ajan ulkopuolellakin C:-)  O0

palontie

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 20 elokuu, 2025, 08:46Ihan väärä toimintatapa, olisit jättänyt Sampon siihen ja käynyt ostamassa "uuden" tilalle.
Täälläpäin yksi, kuulemma jo edesmennyt, isäntä ei korjannut mitään koneita vaan osti ehjän aina tilalle.
Kerran puimuri meni tukkoon kesken puinnin ja remmit alkoi savuta, reippaana miehenä oli ottanut puukon esiin ja vetänyt hihnat poikki, ennenkuin sammutti koneen, ja jätti sen koneen siihen mihin sammutti.

Siellä on jokunen niittokone ja paalain pitkin peltoja, tai ainakin oli ellei perikunta ole siivonnut pois. Vähän kyllä epäilen.

Muhoksella oli kuulemma aikoinaan maatila jota veljekset pitivät.Olivat ostaneet uuden tuliterän auton ja myyjä oli sanonut että talvirenkaat tulee vielä mukaan.Toinen veljeksistä oli sanonut että ei me renkaita vaihdella ja olivat ottaneet samanlaisen auton talvirenkailla.

Mikkis83


Mikkis83

Kövin purkamassa Jetta mk2 raadosta tankin



Pittää koettaa tuo saaha paikalleen. Joskii tota täyttöputkea pitää mitä luultavimmin chopata.

Mikkis83

Hirveeta hommaa. Täähän käy ihan työstä. Oisko tossa menny 8h aikoo.



quick image upload

3", koska pienempi ei kuulema yksinkertaisesti riitä mihinkään.

Kyrpov