(Anti)voorteilua ja muuta mukavaa

Aloittaja Mikkis83, 02 toukokuu, 2020, 10:47

« edellinen - seuraava »

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Stige - 11 marraskuu, 2025, 14:44Tehhää edselii omansa vaa, nou roplem. Vähemmä työtä todnäk ku käytttää edselin oman olka-akselin.

Tekis miel sanoo, et kaks settiä kerralla. Mut oon tässä miettiny, voisko GeeäMmäilu olla yhtä surkeeta, mitä voorteilu C:-)

Vuokralainen

Kaikestahan saa surkeeta.
Se on ihan oma valinta. ::)

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Vuokralainen - 11 marraskuu, 2025, 16:56Kaikestahan saa surkeeta.
Se on ihan oma valinta. ::)
Täytyy todeta että näillä keleillä ulkoasennushommat harrasteena menee jo vittuiluksi parhaiten tuntemalleni ihmiselle.. :dontknow:

Mikkis83

Jarrurevohka jatkuu.

 Tossa kun tota takapiiriä taikinoin ja se putki kun on rautaa, ni mietinpä toisenki kerran, et kuparisen ois jo tällä ajalla vetäny ja tehnyt päätkin.

Ni nyt kun etupiirin toiseen putkeen taistelin päätä ja kun sen pään sain tehtyä (ja hyvä pää tulikin) ja putkenpäämasiinaa irroittaessa se helevetin putki sitten katkes, ni totesin viisaammaksi vetää etupään putket kokonaan uusiksi kuparista.

Jatkuu tuonnempana :blackout:

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 18 marraskuu, 2025, 19:48Jarrurevohka jatkuu.

 Tossa kun tota takapiiriä taikinoin ja se putki kun on rautaa, ni mietinpä toisenki kerran, et kuparisen ois jo tällä ajalla vetäny ja tehnyt päätkin.

Ni nyt kun etupiirin toiseen putkeen taistelin päätä ja kun sen pään sain tehtyä (ja hyvä pää tulikin) ja putkenpäämasiinaa irroittaessa se helevetin putki sitten katkes, ni totesin viisaammaksi vetää etupään putket kokonaan uusiksi kuparista.

Jatkuu tuonnempana :blackout:
Laita kuiten kuparinikkeliä, se on parempaa kun pelkkä kupari. Jos et oo jo ostanu putkee.

Mikkis83



Kylläpäs jos osaa vastustaa, ni sentään jarrut puoltaa :coolsmoke:

Olkoon nuin seuraavaan kertaan asti. Nyt pitää taas perehtyä vualeenpunasen antivoortin sielunmaisemaan.

Mikkis83

Koettelee, muttei hylkää.

FE kun losotti öljyjään öp-anturin juuresta, ni aloinpa ottamaan sitä jalkaa pois. Siinä siis erikseen vielä öp-mittari. Ni napsahtipas koko anturihässäkkä poikki ja kierreosa jäi sinne filtterin jalkaan :blackout:

TwistOla

Eipä ole Midaksen kosketus ei, vaan Mikkiksen vastaava antireaktio  :smashhead:

Mikkis83


Jussi

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 24 marraskuu, 2025, 13:12Koettelee, muttei hylkää.

FE kun losotti öljyjään öp-anturin juuresta, ni aloinpa ottamaan sitä jalkaa pois. Siinä siis erikseen vielä öp-mittari. Ni napsahtipas koko anturihässäkkä poikki ja kierreosa jäi sinne filtterin jalkaan :blackout:
Jos sulla on isohkoja torx kärkiä, niin pistä vaseliinia sinne nipan reikään, terota torxin pää leikkaavaksi ja naputa sisään siihen reikään. Vois irrota ja rasva kerää murut ettei mee sinne sisään.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: TwistOla - 24 marraskuu, 2025, 14:44Eipä ole Midaksen kosketus ei, vaan Mikkiksen vastaava antireaktio  :smashhead:
Kaikki muuttuu paskaksi mihin koskee? :shitfan:

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 24 marraskuu, 2025, 17:38Jos sulla on isohkoja torx kärkiä, niin pistä vaseliinia sinne nipan reikään, terota torxin pää leikkaavaksi ja naputa sisään siihen reikään. Vois irrota ja rasva kerää murut ettei mee sinne sisään.

Löysin vahingossa vastakierretappisarjan ja sillä sai tökön pois. Nyt siinä on pelkkä öp-anturi. Luulis kait tuo paineiden olevan olemassa, kun kerta oon sen ammattitaitoisesti rempannut ;D

FuryIII 71

Sehän on helppo ja halpa testata ku lyö myllyn käyntiin.  :))

Pikku-Kalle

Ku laitat käyntiin niin älä anna Mikkiksen kosketusta sille.. :oushit:

Mikkis83

Ensviikolla tullee uus temu-kaasari, ni pääsee kokeilemaan ;D

Villageriin on nyt kardaaniaihio varattuna hollolassa. Ja ensviikolla tullee kans ovokolta jarrutehostin, jonka "pitäis käydä" ja sehän se riittää. Tuskin tuo ihan mahoton on saada toimimaan, vaikka onkin sähönen. Onhan ihminen kuussakin käyny ja hurjimmat nähnyt vitun.