(Anti)voorteilua ja muuta mukavaa

Aloittaja Mikkis83, 02 toukokuu, 2020, 10:47

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 11 joulukuu, 2025, 20:18Ja jostain kumman syystä öljynpaineen merkkivalo ei vieläkää  pala, vaikka johdon kytkee siihen anturiin. Muuten se kyllä palaa, kun sen kytkee maihin.
Jos siellä onkin öljynpaineet? :o

 :coolsmoke:

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 11 joulukuu, 2025, 21:26Jos siellä onkin öljynpaineet? :o

 :coolsmoke:

No sitä mieki mietin. Mutta että sammuksissa ollessakin ;D

Jotain oon mie muutenki tehny väärin, ku tuo on lähes laakin peli :-\

Mikkis83



Semmonen tuli. Mitä tossa suoralla virralla koettelin, ni ei tolla varmaan lämmitellä kabiinia. Korkeintaan pidetään enimmät sumut pois tuulilasin alareunalta.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 16 joulukuu, 2025, 21:01Semmonen tuli. Mitä tossa suoralla virralla koettelin, ni ei tolla varmaan lämmitellä kabiinia. Korkeintaan pidetään enimmät sumut pois tuulilasin alareunalta.
No ei varmaan kauheesti puhalla, jos sulla oli noi tulpat paikallaan lähtöputkissa... Ja ulkoilmaahan se tarttis siihen "sumunkin" poistoon.

Mikkis83

 ;D

Oli yks noista tulpista auki. Ilmantulon ulkoa, jotta sen saa tulemaan tohon. Siitä voi tulla melkoinen viritys :oushit:

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 17 joulukuu, 2025, 18:58Luulis ainakin kestävän...



No meininki ois ;D

Tää kotterohan on vähän niinku harjotuskappale, villageriin on tehtävä sama kötöstys.

Kyrpov

Kyllä neste kiertää kun noin julmat putket

Mikkis83


sössö


Jussi

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 17 joulukuu, 2025, 19:49Tää kotterohan on vähän niinku harjotuskappale, villageriin on tehtävä sama kötöstys.
Onko kumpikin alkujaan ilman lämmityslaitetta?

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 18 joulukuu, 2025, 00:20Onko kumpikin alkujaan ilman lämmityslaitetta?

Ei kyllä molemmissa on lämmityslaitteet. Mutta kennot kun on mitä on. Sedanin kenno ainakin losotti ihan sitä tehden, kun joskus koetin.

Uusi taitaus maksaa ~$100 ja siihen sit tullit ja rahdit päälle, ni kokeillaas ny aluksi näin.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 18 joulukuu, 2025, 07:36Ei kyllä molemmissa on lämmityslaitteet. Mutta kennot kun on mitä on. Sedanin kenno ainakin losotti ihan sitä tehden, kun joskus koetin.

Uusi taitaus maksaa ~$100 ja siihen sit tullit ja rahdit päälle, ni kokeillaas ny aluksi näin.
Mitäs jos koettas soveltaa ton tulleen kennon sinne omaan lämppäriin? Tulos olis kyllä kertaluokkaa parempi.

Mikkis83


Kyrpov

Tai ostaa oe tai koteloon käypänen autokenno missä olis kapasiteettia.

Gary Grand

Suurinpiirtein sopivan mallisia kennoja voisi löytyäkin, mutta lähtöjen siirrot, ym. tahtoo mennä itsellä ostopalveluksi.
Mikkis saattaisi kätevänä vaikka hitsata paskassa kieriteltyyn alumiinikennoon sopivat..