(Anti)voorteilua ja muuta mukavaa

Aloittaja Mikkis83, 02 toukokuu, 2020, 10:47

« edellinen - seuraava »

palontie

Kai muistit laittaa koneeseen öljyä ettei vaan sattuisi mitään...

Stige

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 06 joulukuu, 2025, 07:49No tuokin on jo kolmas moottori ton keulilla. Suahan nähä, onko miten pitkäikänen ;D

Sopivasti kättä taskuun, ni voishan tuon myydäkin.

Tietää mitä tilalle sit   :rolleyes:

Vuokralainen


Mikkis83


Mikkis83

Nyt ku on intoa, ni 2D ois mukamas ajokunnossa  :o se tais olla 2019, kun siitä hävis jarrut ja jo tänään ne retusoin toimiviksi :blackout:

E: tossa kun fairlanen jarruja kötöstin, no käsi osu pakoputken lähtöön ja se heilu. No ei kai tuo perkele käy oiva tavalla, kun 10cm päästä lambdasta horii ilmaa sekaan.

Ei vaan meinoo saada pitäväks nuita pakosarjan lähtöjä, kun ovat nuo putket niin muhineet.

Stige

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 07 joulukuu, 2025, 14:17Nyt ku on intoa, ni 2D ois mukamas ajokunnossa  :o se tais olla 2019, kun siitä hävis jarrut ja jo tänään ne retusoin toimiviksi :blackout:

E: tossa kun fairlanen jarruja kötöstin, no käsi osu pakoputken lähtöön ja se heilu. No ei kai tuo perkele käy oiva tavalla, kun 10cm päästä lambdasta horii ilmaa sekaan.

Ei vaan meinoo saada pitäväks nuita pakosarjan lähtöjä, kun ovat nuo putket niin muhineet.

Laita v pannat tilalle

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Stige - 07 joulukuu, 2025, 15:12Laita v pannat tilalle

Saisinkohan minä ne migillä siinä pysymään? Iso virta ja vähissä erin? Niin mie ainaki funtsin, et pitäs onnistua?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 07 joulukuu, 2025, 16:59Saisinkohan minä ne migillä siinä pysymään? Iso virta ja vähissä erin? Niin mie ainaki funtsin, et pitäs onnistua?
Jos laitat joustot putkiin, niin tuskin irtoavat..
Tai minä laittaisin. :rolleyes:
Aina mukavampi kun tietää että haitariputki joustaa, eikä pakosarja tai -putki..  :dontknow:

Stige

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 07 joulukuu, 2025, 16:59Saisinkohan minä ne migillä siinä pysymään? Iso virta ja vähissä erin? Niin mie ainaki funtsin, et pitäs onnistua?

Samanlailla ku lässykässäki?

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 07 joulukuu, 2025, 17:03Jos laitat joustot putkiin, niin tuskin irtoavat..
Tai minä laittaisin. :rolleyes:
Aina mukavampi kun tietää että haitariputki joustaa, eikä pakosarja tai -putki..  :dontknow:

Joustot luonnollisesti on kaikissa putkissa, mitä jälkikäteen värkkäillään :+1:

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 07 joulukuu, 2025, 19:16Joustot luonnollisesti on kaikissa putkissa, mitä jälkikäteen värkkäillään :+1:
:+1:
Sitten vaan V-bandit hitsaten.
Kyllä se pakosarja sen verran hitsattavissa(ainakin kikkaillen lämmön kanssa..) on, vaikka oliskin paskaa valua.

Mikkis83

Tää päivä on ollu silkkaa valaistumista.

Nää valot on mitä ilmeisimmin palaneet viimeks vuona 1987


Ja se oli muistaakseni 2018, kun @Pertti K hoksi, että yksi lyhdyistä oli pimeänä. Ja jo nyt sain aikaseks tehä asialle jotain



E: ja mitä ilmeisimmin männänrenkaat on jo kaikki poikki ammattitaidottoman kasaamisen johdosta poikki, kun tuo lähti käyntiin ilman apuvirtaa. Eli väljä paska.

Kalu

Mulle tuli privaattivideo pörisevästä perseestä.
Näinköhän tässä kohta kehkeytyy jonkin sortin mustasukkaisuus draama...

Kyrpov

Niitä saunailtojen videoita on ennenkin herra mikkis jakanut perseensä lailla pitkin poikin  :soosoo:

Mikkis83

Tänäänpä tolla tuli ajettua ensimetrit. Se olikin eka siirros omin voimin sitten vuoden, muistelen, 2018.

Ja vieläpä isolohkon voimin, ni mikäpä on ollessa :iwantit:  :coolsmoke:

Nyt pitää saada tuo lataamaan. Ja jostain kumman syystä öljynpaineen merkkivalo ei vieläkää  pala, vaikka johdon kytkee siihen anturiin. Muuten se kyllä palaa, kun sen kytkee maihin.