(Anti)voorteilua ja muuta mukavaa

Aloittaja Mikkis83, 02 toukokuu, 2020, 10:47

« edellinen - seuraava »

palontie

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 21 helmikuu, 2026, 21:24Joo potkipa tossa lehmä käden sen verran paskaksi, että ei tässä oo minkään tekijäksi ollu vähään aikaan, vaikka ois ollu tekijäks.


Kai sä siitä pihvejä teit?

Hurtsi1

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 21 helmikuu, 2026, 21:24Joo potkipa tossa lehmä käden sen verran paskaksi, että ei tässä oo minkään tekijäksi ollu vähään aikaan, vaikka ois ollu tekijäks.
oisit potkassu takasii (sarkasmivaroitus)

Mikkis83

Kyllä se sen jälestä asettu, kun otti apuvälineet käyttöön :pckahvi:

-kk-

Riittikö pelkkä potkurauta🤔, joo olen maitotilalta lähtöisin...

Mikkis83

Nokkapihdit teki poikaa ;D

Ja viikolla tuo lähtikii outokumpuun jatkojalostukseen.

Käsi alakaakin vähissä erin olla ees jonkinlaisessa kuosissa, ojennus tekee vielä imakkata.

Kyllä tuo alkaa jo vähissä erin kykenemään jo jotain tehäkin.

Mikkis83

Eilen koitin saada tota sedania pysymään käynnissä uudella kaasarilla, mut heikkoa oli. Pitäs perehtyä, mitä ruuvien säätely vois auttaa. Myös öp-anturi näkyysä kusee öljyt läpi.

Jostain kuuluu myös kalkatusta, mut epäilen, että se on vesipumppu.

Mikkis83

No ei se kyllä oo vesipumppu.

Alkaa olla jo huumori koetuksella :blackout:

Stige

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 01 maaliskuu, 2026, 09:21Eilen koitin saada tota sedania pysymään käynnissä uudella kaasarilla, mut heikkoa oli. Pitäs perehtyä, mitä ruuvien säätely vois auttaa. Myös öp-anturi näkyysä kusee öljyt läpi.

Jostain kuuluu myös kalkatusta, mut epäilen, että se on vesipumppu.

iha ensteks ruuvat sitä tyhjäkäyntiruuvia nii paljo auki et se käy edes, sit voit ruveta miettii muita säätöjä ku saat eka ees sen pyörimää jotenki, iha sama vaikka sit 1500 rpm

sössö

jos se uusi kaasari on oikeasti uusi eikä vaan uusi tähän autoon niin se uusi kaasari voi olla myös tukossa jostain koneistus tms. jätteestä, jollei sitä ole avattu ja putsattu ennen asennusta.

Mikkis83

Joo niin pitää putsia se kaasari jossain välisså.

Pitää koettaa tänään aukoa jakopää ja kattoa, onko sieltä päässy jotain irtoamaan. Omituista rilinää kuuluu nääs jostain ja ainoat pyörivät osat on moottorissa ja vaihteistossa.

sössö

olds 307 oli jakopää moro niin piti semmosta tasasta kohinaa. Etsin vikaa pitkään, laakeroin laturin, ihmettelin vesipumppua jne

Mikkis83

Tossa on uus jakopää.

Äsken purin jo jakopään kopan esille. Kampuran hihnapyörän sokka lähti maata kiertävälle radalle, kun taistelin hihnapyörän holkin pois. Aikani (semmosen puolen tuntia) kun etin, sorkin ja paukuttelin paikkoja, ni se putos etupuskurin sisäpuolelta. Voi jeesus sentään.

Melkeen tekis miel sanoa, et se rilinä kuuluu kyllä jostain moottorin takapäästä. Pitää koettaa saada joku paikalle, että vois varmistaa asian.


Mikkis83


Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 05 maaliskuu, 2026, 19:21

Kuulostaa kuin vetäisi raskaasti lastattua pulkkaa betonilattialla räikkäliinan avustuksella.

sössö

tai joku vetolevy rahnaa johonki pelliin tms