Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Pande

Tummansininen Lancia Fulvia Coupe kääntyi Malminkartanon suuntaan. Taisi olla tämä.



Punainen avo-Herald eikä edes ollut tännekin kirjautuneen tekn.tohtorin kalustoa vaikka hänen kotikulmien suunnilla bongasinkin.

Kehä kolmosella musta kakkosmallin GTI-Golf ja Haagassa hienokuntoiselta näyttänyt isolamppuinen tummanvihreä ykkösmallin Golf.

Toyopet

Tänään on ollut aktiivista lentotoimintaa: päivällä meni pari suihkaria eikä ne olleet hawkeja eikä hornetteja, vaan learjettejä, kaksi rinnan Rissalaan päin.

Jotain muutakin pörinää välissä kuului, ei ehtinyt katselemaan, kun piti puristella ahkerasti, omenia.

Joku aika sitten pörräsi sitten pari harmaata lentoalusta, eikä nekään olleet niitä harjoitus-grobeja vaan pilatuksia.

Esmi

Chrysler Imperial joku '70 luvun alusta, oli aikas paljon valoja keulassa jopa vaeltavat vilkut, oikeastaan aika hieno valoineen, muutenkin siisti musta 2dht.

tamrokki


Tämmönen pesoo 203 tuli eilen Leivonmäen kohilla vastaan joskus kuuden maissa

tevo

Purolan Teboililla tankatesa (1.764€/l 95okt.) ohitte pörisi tummansininen 60luvun puolivälin Mustagi ja 50luvun puolivälin valakonen Cadillac..

Pande

Väri mielestäni ankea mutta malliin ja aikakauteen kuuluva kylläkin.


Kustom STW


leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Pande - 28 elokuu, 2024, 12:49Väri mielestäni ankea mutta malliin ja aikakauteen kuuluva kylläkin.


Konala?

Pande


Esmi

Punainen '59 Cadillac 2dht Vesijärvenkadulla Lahes.

Vaniukko

sorsakoskella jonkun tehtaan pihassa tumma gm-pitkäkatto ja kuopion motarilla tosi siisti punainen chevy van sekä vähemmän siisti tojota timanki

Pande

Lainaus käyttäjältä: Pande - 07 heinäkuu, 2024, 15:01Toyota Century äsken Pukinmäessä. Luonnollisesti musta ja oikealta ohjattava. Tätä 1997-2017 sukupolvea jos en nyt ihan höpöjä nähnyt. Loistokunnossa näytti olevan kuten loistoauton tuleekin olla.



Ja nyt bongasin saman auton parkissa joten ei tarvitse tyytyä havainnekuviin vaan tässä juuri kyseinen yksilö. Voisiko sanoa että ajattoman klassinen edustusauton ulkomuoto.


tamrokki


Tämmönen punainen tatsuni oli pankin edessä parkissa kun kävin kaupalla

leivonharri

Hassut pölykapselit. Mikä helvetin "U"?

Gary Grand