Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

palontie

Korpi-Auton edustalla ehkä -77 Ford Ranchero.

FuryIII 71

Niijoo.

Naapuritalon yhdellä nuorella jannulla on musta vuoden '80 olssi. Sattui eilen paikalle samaan aikaan ku tulin töistä, ni piti mennä vaihtaa pari sanaa.

Itse asiassa bongasin sen saman viimeks pari-kolme kesää sitte, ja taisin tännekin kuvan laittaa, mutta luulin että on muuttanu pois tai myyny auton.

Valde

Eilen noin kello 16 Jyväskylässä laukaantiellä pyöreälamppuinen Starlet. 8)

Pande

Kadunvarsibongaus: Austin-Healey 3000.



Itse asiassa vain muutama päivä sitten näin liikenteessä vastaavan mutta punavalkoisen. Siinä oli A-alkuiset lyhyet mustat kilvet joten saattoi olla jopa alkuperäinen Stadi-auto.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Valde - 03 syyskuu, 2024, 17:58Eilen noin kello 16 Jyväskylässä laukaantiellä pyöreälamppuinen Starlet. 8)
kärrin päällä muhkuraisena jokkiskisaan menossa?

tevo

Mustasaari? Vaasassa vissiin joku pönötystapahtuma oli,
 valakonen 60luvunalun Valiant, vihiriä vikalähön Valiant, teinivalloila varustettu ruskija '32- '34 Ford rodi, motiivimaalattu 60luvunlopun keltanen avo-amerikan vempele..
ja jottainmuita, en kereny käsittään ku niin lujjaa ajettiin ohitte..

LPR

Joku tumma siipimopsi tuli illalla vastaan. Oli jo hämärää, en nähnyt tarkemmin mikä. Epäilys on, että eräs paikallinen Sotto.

jariha

Lainaus käyttäjältä: Pande - 04 syyskuu, 2024, 16:50Kadunvarsibongaus: Austin-Healey 3000.



Itse asiassa vain muutama päivä sitten näin liikenteessä vastaavan mutta punavalkoisen. Siinä oli A-alkuiset lyhyet mustat kilvet joten saattoi olla jopa alkuperäinen Stadi-auto.

tällä sinisellä vanhempi pappa ajeli eilen espan nurkilla...

Pertti K

Se halavalla myyty Vista Cruiser pyyhkäsi ohi Rajakadulla kun mankeloin röihin.

E. Muiden paitsi Karpovin mielestä halavalla.

tevo

Kärsämäellä eeeerittäinkulahtanut musta '65 Valiant, katolla rekvisiittaa oli..

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 05 syyskuu, 2024, 09:38Se halavalla myyty Vista Cruiser pyyhkäsi ohi Rajakadulla kun mankeloin röihin.

E. Muiden paitsi Karpovin mielestä halavalla.
Sitten kun on noita mun mielestä kalliita autoja mitkä ei mene kaupaksi. Miksei niitä sitten osteta?   :))  Ja tuota en pitänyt kalliina...

Pande

Aamupäivän kadunvarsibongaukset.  :)

Todella hienosti entisöity Volkkari. Mitä sisälle kurkistelin niin verhoiluja ja ovenkahvoja myöten uudenveroiselta näyttävä. Ei koulubussityyppinen sisustus, vaan takaosastossa ainoastaan yksi pitkä penkki moottorikorokkeen etuosassa. Tämmöisen kanssa helposti olisi houkutus maalata näyttävän monivärikseksi ja somistaa Kalifornia/surf/tiki-tyyliin mutta semmoisia on jo nähty joten arvostan että tehty semmoiseksi kuin nämä "oikeasti" olivat uusina ainakin täällä päin maailmaa vaikka valkoisena ei niin huomiota herätäkään. Onhan tämä kuitenkin lukuisine ikkuinoineen ja kromilistoineen jo vähän parempaa sorttia kuin ihan karuin vastaava.



Vähän käytetymmän oloinen tuote, tätä on mielestäni ennenkin näkynyt ja kilvistä päätellen pitkä Suomi-historia tälläkin.



Lisäksi kun kävin Kantsussa pesemässä prätkän niin viereisessä loosissa oli musta hemi-Charger oransseilla raidoilla. Ei tosin mikään -68-70 tms. vaan niitä tämän vuosituhannen tuotteita.

leivonharri

^saman foordin näin lintsin kulmilla keskiviikkona.

Pande

^ Tuohon kuvaan muuten puolivahingossa sisältyy myös tiehistoriaa. Kadun toisella puolella näkyy kivinen kilometripylväs. Niin hämmästyttävältä kuin se nykyään voi tuntuakin niin kolmostie on kulkenut tuosta noin.

FuryIII 71

Ei oma vaan Siipiksen bongaus. Jos erittäin epäselvästä wa-videosta tihrustelin oikein, ni @rane58 Oldseineen oli lakunilan koulun parkissa.  ;)