Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

tamrokki

Tänään Pieksämäen ja koskelon välillä -59-68 mallin anglia ja vanhempi malli tuli heti perässä
-50 luvun mese ponttooni mallia vanhempi ja kupla ja vielä kohta panhard pl17
olivat varmaan tulossa pestuumarkkinoilta

palontie

Siellä päin asuu köyhät ihmiset,eikä niillä oo varaa ajella uudemmilla,vähän kuin Kuuba.

LPR

Vihreä Vani JYY-xx Ristiinantien Shellillä illansuussa.

JUY40

Lainaus käyttäjältä: LPR - 15 syyskuu, 2024, 02:36Vihreä Vani JYY-xx Ristiinantien Shellillä illansuussa.

No mie olin siellä renkinä taas. :)

LPR

Lainaus käyttäjältä: JUY40 - 15 syyskuu, 2024, 10:15No mie olin siellä renkinä taas. :)
Kahavin kävin nappaamassa mukaan, ootko siä siellä töissä?

JUY40

Lainaus käyttäjältä: LPR - 15 syyskuu, 2024, 10:20Kahavin kävin nappaamassa mukaan, ootko siä siellä töissä?

En varsinaisesti, vaimo-oletettu on siinä päällikkönä, sitä olin illalla jeesimässä, ku tekevät kyökki- ja kylmiöremonttia.

LPR

Lainaus käyttäjältä: JUY40 - 15 syyskuu, 2024, 10:22En varsinaisesti, vaimo-oletettu on siinä päällikkönä, sitä olin illalla jeesimässä, ku tekevät kyökki- ja kylmiöremonttia.
Eli siis 247 palkaton renki-talkkari-huoltomies...

JUY40

Lainaus käyttäjältä: LPR - 15 syyskuu, 2024, 10:45Eli siis 247 palkaton renki-talkkari-huoltomies...

Niijust. :+1:  :rotfl:

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: JUY40 - 15 syyskuu, 2024, 11:06Niijust. :+1:  :rotfl:
Sä pyyhit pöytiä ja lattioita kun asiakkaat/työmaa työ niihin pölyä? ::)

JUY40

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 15 syyskuu, 2024, 11:08Sä pyyhit pöytiä ja lattioita kun asiakkaat/työmaa työ niihin pölyä? ::)

Lähinnä korjaillu aikasempia korjailuja, tuosta asemalta on toista vuotta puuttunu päällikkö, pari työntekijää on touhunnu omiaan...
Kaikki minkä on saanu teipillä korjattua, on sit korjattu sillä teipillä. :shitfan:
Kohta alkaa olla kalusteet siinä kunnossa, ettei kaikki kaadu päälle, jos johonkin koskee...
Ens viikolla uusivat keittiön, niin lähtee viimesetki teippipatentit. :))

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: JUY40 - 15 syyskuu, 2024, 11:15Lähinnä korjaillu aikasempia korjailuja, tuosta asemalta on toista vuotta puuttunu päällikkö, pari työntekijää on touhunnu omiaan...
Kaikki minkä on saanu teipillä korjattua, on sit korjattu sillä teipillä. :shitfan:
Kohta alkaa olla kalusteet siinä kunnossa, ettei kaikki kaadu päälle, jos johonkin koskee...
Ens viikolla uusivat keittiön, niin lähtee viimesetki teippipatentit. :))
Oon muuten melko varma ettei tuossa ole tullut intin jälkeen poikettua.. :o
Silloin ei ollu taloja niin paljon kuin nykyään ympärillä.

JUY40

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 15 syyskuu, 2024, 11:26Oon muuten melko varma ettei tuossa ole tullut intin jälkeen poikettua.. :o
Silloin ei ollu taloja niin paljon kuin nykyään ympärillä.

Taitaa olla nykyään ainoita huoltoasemia Mikkelissä, mikä on iltaisin/viikonloppuisin auki, jos ei aaapeeseetä lasketa. :thinking:

LPR

Lainaus käyttäjältä: JUY40 - 15 syyskuu, 2024, 11:15Lähinnä korjaillu aikasempia korjailuja, tuosta asemalta on toista vuotta puuttunu päällikkö, pari työntekijää on touhunnu omiaan...
Kaikki minkä on saanu teipillä korjattua, on sit korjattu sillä teipillä. :shitfan:
Kohta alkaa olla kalusteet siinä kunnossa, ettei kaikki kaadu päälle, jos johonkin koskee...
Ens viikolla uusivat keittiön, niin lähtee viimesetki teippipatentit. :))
Tuolla tulee välillä käytyä päivittäinkin, riippuu siitä miten on kaupunkiin asiaa. Siellä on jo vuosia ollut "mielenikiintoisia" ratkaisuita ihan näkyvilläkin. Hyvin huomaa, että on pitkään ollut naisvaltainen talo. Nyt on selvästi vuoden sisällä uudistunut parempaan päin.  :+1:

JUY40

Lainaus käyttäjältä: LPR - 15 syyskuu, 2024, 11:37Tuolla tulee välillä käytyä päivittäinkin, riippuu siitä miten on kaupunkiin asiaa. Siellä on jo vuosia ollut "mielenikiintoisia" ratkaisuita ihan näkyvilläkin. Hyvin huomaa, että on pitkään ollut naisvaltainen talo. Nyt on selvästi vuoden sisällä uudistunut parempaan päin.  :+1:

Joo, kovasti on koitettu saada paikkoja kuntoon.
Ens talvena tulee uus autonpesukone, mut sitä ei saa kertoo kelleen. ;)

LPR

Siis onko J... sinun vaimo?