Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Kalu

Lainaus käyttäjältä: Esmi - 19 lokakuu, 2024, 20:58krapula vai autoko tärisee?😉
Sekäettä. Ja vanha Nokia...

Kalu

Tossa hortoillessa himasta tien toiselle puolen paikalliseen ravintolaan, vastaan köpötteli Nyypäle ukkelinsa kanssa. Useampikin tovi siinä höpäteltiin aina niin tärkeitä turhanpäiväsiä autojuttuja... Eipä olla törmättykkä vissiin moneen vuoteen.

B-66

Riihimäellä tänään.


Jussi

Lainaus käyttäjältä: B-66 - 20 lokakuu, 2024, 21:27Riihimäellä tänään.


Tosta hyvin näkyy, miks punaset on korjausmaalarille ikäviä.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 21 lokakuu, 2024, 00:56Tosta hyvin näkyy, miks punaset on korjausmaalarille ikäviä.

Noh?

Vähän mattaa sekaan, niin eikös se sillä.. ::)

isalmela

Kuusamo bongausta

Iso lavahuojutin



Liioiteltu lisävalo


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 22 lokakuu, 2024, 10:32Kuusamo bongausta

Liioiteltu lisävalo


Onkohan tarkotus paistaa porot ennenkuin ne osuu konepellille? :thinking:

HendriXXX

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 22 lokakuu, 2024, 10:32Kuusamo bongausta

Iso lavahuojutin



Liioiteltu lisävalo


Tropiikissa kö..  :thinking:

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: HendriXXX - 22 lokakuu, 2024, 11:56Tropiikissa kö..  :thinking:
Kuvien perusteella likempänä napapiiriä kuin tropiikkia.. :rotfl:

leivonharri

Qsamo sijaitsee hesalaisten Lapissa.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 22 lokakuu, 2024, 10:32]

Liioiteltu lisävalo


Sehän on justiin passeli, kun istuu noin hyvin muotoihinkin.

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 22 lokakuu, 2024, 14:41Sehän on justiin passeli, kun istuu noin hyvin muotoihinkin.
Tässä oli kans tosi passeli muoto ja koko, oli Riipisen pihassa




Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 22 lokakuu, 2024, 17:37Tässä oli kans tosi passeli muoto ja koko, oli Riipisen pihassa




Väärä ketju..
Susuki on tehnyt ihan katseltaviakin autoja! Tuo ei niihin kuulu.. :shitfan:

palontie

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 22 lokakuu, 2024, 17:37Tässä oli kans tosi passeli muoto ja koko, oli Riipisen pihassa






Pacer on lähes yhtä nätti,muttei ihan..

Marklin

Tänään Jyväskylässä: