Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 24 tammikuu, 2025, 21:52Äppäppäp! Jeeppiä ei lasketa, koska se on vaan työkalu  :))

Muita mopareita mulla ei oo nimilläni  :))
Tsääh!
Välttelit vielä vastuuta! >:D
Jokos tuo toinen Voja kohta siirretään sun nimiin?

pantera

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 24 tammikuu, 2025, 21:46Nyt lipsahti Moparin omistajalta vihapuhetta.. >:(
Kyllähän tuo kakkoskoppaisen Vojan kanssa aika tasapäisesti kisailee, mutta kauniimpiakin löytyy. ;D

Jostain syytä mä tuosta luiskakeulasta olen aina tykännyt. :o
Toki tuplavalokeulan kanssa sillä on jotain yhteistä suoraan edestä katottuna.. :thinking:
Asiantuntijat ymmärtää Nascarin päälle ja siitähän koko keulassa on kyse...
Win races on sunday, sell cars on monday tai jotain semmosta..
Superbird on samaa genree, aivan saatanan ruma mutta kuitenkin yyber makee... puhumattakaan talladega torinosta joka on vaan ruma


1320

Eipä ole pahemmin muistanut mitään bongauksia laitella, mutta kokeillaas taas... Toissaviikon lauantaina jossain Kuopion eteläpuolella huoltiksen pihassa Saab 96.



Viimeviikolla kävin Hyvinkään Biltemasta hakemassa tarvikkeita niin joku muukin oli vanhemmalla kalustolla liikkeellä, kun siistikuntoinen Dodge Aspen oli parkkeerattu Rambleria vastapäätä parkkikselle.



Ja viimelauantaina Aldershotissa Englannissa hienokuntoinen Ford Prefect.



sössö

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 27 tammikuu, 2025, 13:11Eipä ole pahemmin muistanut mitään bongauksia laitella, mutta kokeillaas taas... Toissaviikon lauantaina jossain Kuopion eteläpuolella huoltiksen pihassa Saab 96.
mun on sama väri ja vuosmallikin  ^-^

TwistOla

@Camino79  n Letukka oli iltapäivällä kolmen tienoilla Vaajalan parkkiksella. Letukan käskyttäjää ei näkynyt ainakaan siinä parraassa kaupassa, kun itse siellä piipahdin.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: TwistOla - 30 tammikuu, 2025, 17:11@Camino79  n Letukka oli iltapäivällä kolmen tienoilla Vaajalan parkkiksella. Letukan käskyttäjää ei näkynyt ainakaan siinä parraassa kaupassa, kun itse siellä piipahdin.


Juu, piti hakea muksulle evästä ja parit saunakaljat  :))

Asmo

Morris Marina kirjaston henkilökunnan parkkipaikalla roikan päässä. Useamman kerran olen bongannut, eli käyttöauto. Oikein Coupe-mallinen.

LPR

Maanantaina oli Tapiolan Sokos hotellin edessä parkissa Caprice, sellainen ysärin sämpylämalli.

Pande

Hetki sitten ruskea Talbot Horizon. Kuvan auto ei liity tapaukseen, mutta siis tämän värinen:


LPR

Melkoisen harvalukuisiksi on Horisontit käyneet.

Kyrpov

Ollapa petro-horizon  :drool:

leivonharri


Janne-Pekka


LPR

Taitaa moottoripetroolin saatavuus olla melkoisen heikkoa tätä nykyä.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: LPR - 03 helmikuu, 2025, 21:18Taitaa moottoripetroolin saatavuus olla melkoisen heikkoa tätä nykyä.
Amatimees tislaa itse?  ;D