Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

isalmela

Kävin aamulla tankkaamassa Mersua. Vieressä oli 65 Chevrolet, vanha suomiauto. Nuori mies Dimexit päällä hyppäsi kuskin paikalle. Nuorissa on tulevaisuus?


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 07 helmikuu, 2025, 19:33Kävin aamulla tankkaamassa Mersua. Vieressä oli 65 Chevrolet, vanha suomiauto. Nuori mies Dimexit päällä hyppäsi kuskin paikalle. Nuorissa on tulevaisuus?


Ihailtavaa harrastuneisuutta. 8)

Kalu

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 07 helmikuu, 2025, 19:33Nuori mies Dimexit päällä
Siis huomiovärikledjut? No ihan viisasta ja turvallista että erottuu pimeessä tien poskesta tuuppaamassa levinnyttä letukkaa...

Mikkis83

Kaks motoristia tuli vastaan aamupäivällä.

Hyvin olivat topattuja O0

LowCrow

Päivällä kun kävi konnevedellä, niin sivuvainu zundapp ja perässä nappisilmä lada, molemmilla tietenkin nahkahatut päässä  ;D

LPR

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 07 helmikuu, 2025, 09:13Liekö siinä kantikkaassa etuvetomallissa samoja ikeitä tankin suhteen?

Muistan aikoja sitten kun nuori mies oli samaan aikaan Venäjän tullissa ja matikka rupes tihkuttamaan bensaa ihan määrissä.

Useasti tämä oli Venäjän tullille täys no go ja sait ensin siivota ja ajaa takaisin bensiiniasemalle.

Annoin rättejä ja vähän pidettiin harhaanjohtavaa palaveria niin kaveri pääsi pälkähästä ja kiitteli. Väri oli autolla myös met hoht sininen, vaalea otaksun.
Ysärin puolivälissä merkkiliikkeessä vaihtelin välillä useammankin tankin viikossa 323 ja 626 Mazdoihin. Tuoreimmat oli BF Faceliftejä, eli silloin selvästi alle 10 vuotta vanhoja.

Therealsamppa

Lapualla pitkä punainen Nissan Patrol  ;D  Siis 160 koppainen, enpä muista enää millon olisin viimeksi nähnyt.

Ehkä oman mätäpommin vielä "joskus" laitan leimalle

1320

Hyvinkään keskustassa ajeli iltapäivällä vastaan oranssi kromipuskurinen Saab 96. :) 

tevo

Eilön ku toikkaroin kalijanostosa, kaupanpihalla oli minttikuntonen sininen ekalähön Opel Vectra...

palontie

Lainaus käyttäjältä: tevo - 08 helmikuu, 2025, 06:58Eilön ku toikkaroin kalijanostosa, kaupanpihalla oli minttikuntonen sininen ekalähön Opel Vectra...

Oot varmaa kotikulmillas nähnyt sen hienon 200 sarjalaisen Volvon jolla papparainen ajelee?

tevo

Äskön parraankaupan pihala ulujas näky oli..

Ekana rivisä musta, harvinainen tokalähön V7kymppi,
Tokana hopija, harvinainen tokalähön V7kymppi,
Kolomantena ruskija, harvinainen ekalähön V7kymppi,
Nelijäntenä musta, harvinainen tokalähön V7kymppi.

Meinas lirahtaa lahkeeseen..

tevo

Lainaus käyttäjältä: palontie - 08 helmikuu, 2025, 08:45Oot varmaa kotikulmillas nähnyt sen hienon 200 sarjalaisen Volvon jolla papparainen ajelee?


Se tummansininen joka tosa Pihkapolulla on?..

palontie

En tiedä missä se papparainen asuu,sillä Pihkapolulla on muitakin Volvo harrastajia,tuo papparaisen on varmaan sillä ollut uudesta asti.

Valde

Lainaus käyttäjältä: tevo - 08 helmikuu, 2025, 09:48Äskön parraankaupan pihala ulujas näky oli..

Ekana rivisä musta, harvinainen tokalähön V7kymppi,
Tokana hopija, harvinainen tokalähön V7kymppi,
Kolomantena ruskija, harvinainen ekalähön V7kymppi,
Nelijäntenä musta, harvinainen tokalähön V7kymppi.

Meinas lirahtaa lahkeeseen..
Kertokaa tymälle, että mistä tämä sisäpiirivitsi mk2 V70 ihannoinnista on saanu alakunsa....?


Unohtunut raportoida kuukauden takainen. Ainakin muistaakseni unohtanut...

Jyväskylän palokan NESTE kylmä-asemalle kaahasin vauhtia ylläpitäen, kun kiirua oli. Saavuin kaupan puoleiselle mittarille, kun näin metallihohto-sinisen Volvo 945 Classicin kaartavan samalle mittarille perääni.

Siinä me oltiin, kaksi identtistä Classicia peräkkäin. Minun oli 3kk uudempi, vaikkakin enämpi ajettu.

Papparaisella olisi juttua riittänyt ja oli innoissaan, mutta harmiksi jouduin siirtymään, muitakin kun oli jonoon tulossa.
Vänkärinä ollut iäkkäämpi rouva hymyili niin, että varmasti sattui ja vilkutti heipat.

Ihana kohtaaminen.

tevo

Ei mikkäön vitsi. Nuo "tosi"ajoneuvoharrastajat ja jenkkijeejee-miehet halaveksuvat VOLVOja, ja erityisesti V7kymppejä, tää on vaan mun kakkamainen vastaanuhittelu..